Retailul online din Marea Britanie a înregistrat, în luna august, o creştere substanţială pe fondul cererii tot mai mari pentru produse vestimentare dar şi datorită scăderii preţurilor. Astfel, vânzările online au crescut cu 16%, la 3,6 miliarde de lire (6,2 miliarde de dolari), doar în luna august, potrivit datelor furnizate de Interactive Media şi Capgemini SA.Creşterea a fost chiar mai mare decât în 2008, când a ajuns la 15%. Majorarea a fost susţinută de produsele vesti
Retailul online din Marea Britanie a înregistrat, în luna august, o creştere substanţială pe fondul cererii tot mai mari pentru produse vestimentare dar şi datorită scăderii preţurilor.
Astfel, vânzările online au crescut cu 16%, la 3,6 miliarde de lire (6,2 miliarde de dolari), doar în luna august, potrivit datelor furnizate de Interactive Media şi Capgemini SA.Creşterea a fost chiar mai mare decât în 2008, când a ajuns la 15%.
Majorarea a fost susţinută de produsele vestimentare, de accesorii cât şi de electronice. Potrivit analiştilor din domeniu, retailerii online de fashion şi-au îmbunătăţit în ultima perioadă serviciile de livrare a comenzilor iar preţurile au devenit foarte competitive.
În urmă cu o săptămână şi Inditex, cel mai mare retailer vestimentar din Europa, a anunţat că va va începe să comercializeze pe Internet produsele vestimentare sub marca Zara . Iniţial acestea vor fi disponibile doar pe şase pieţe din Uniunea Europeană, printre care şi Marea Britanie. Dacă mişcarea se va dovedi una profitabilă, serviciul va fi extins în toate ţările unde Zare deţine magazine.
CEO Inditex, Pablo Isla, a calificat aceasta iniţiativă drept „un pas strategic important, Internetul devenind un mediu din ce în ce mai relvant pentru vânzări”.
SURSA: Bloomberg