Compania de retail cu profil de discount Pludi Market, operatorul magazinelor Plus, a deschis miercuri două unităţi comerciale la Topliţa şi Oraviţa, în urma unei investiţii totale de 3 milioane de euro. În urma celor două inaugurări, reţeaua Plus ajunge la 94 de magzine, informează compania. Magazinele sunt construcţii de tip „freestander” (corp de clădire propriu – n.r.) au o suprafaţă construită de 1.200 de metri pătraţi din care spaţiul de vânzare r
Compania de retail cu profil de discount Pludi Market, operatorul magazinelor Plus, a deschis miercuri două unităţi comerciale la Topliţa şi Oraviţa, în urma unei investiţii totale de 3 milioane de euro.
În urma celor două inaugurări, reţeaua Plus ajunge la 94 de magzine, informează compania.
Magazinele sunt construcţii de tip „freestander” (corp de clădire propriu – n.r.) au o suprafaţă construită de 1.200 de metri pătraţi din care spaţiul de vânzare reprezintă 1.000 de metri pătraţi.
Compania Pludi Market, controlată de grupul german Tengelmann, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,02 miliarde de lei (277 milioane de euro), în creştere cu 58% faţă de anul precedent.Tengelmann mai deţine în România, reţeaua de magazine de bricolaj Obi, care numără în prezent patru magazine.
Principalii concurenţi ai Plus pe segmentul de retail cu profil de discount sunt Rewe România, care operează magazinele Penny Market, Profi şi MiniMax Discount. Totodată, reţeaua Lidl ar putea deschide anul viitor primele magazine pe piaţa românească.