Conform oficialilor Mercedes-Benz, Rolf Rosendaal va avea ca atribuții principale gestionarea reţelei de service-uri și coordonarea departamentelor after-sales: Piese de schimb – logistică, marketing şi vânzări; Service – suport tehnic, garanţii, Service24h şi mobilitate; și Şcolarizare – programe de training tehnic şi de vânzări pentru întreaga reţea, prin centrul de şcolarizare de la Chitila.
Rolf Rosendaal şi-a început cariera într-o filială din Germania a organizaţiei şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Experienţa sa internaţională a fost completată ulterior prin misiunea din Liban, unde a avut funcţia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).
„Venirea în România reprezintă o provocare foarte mare,  pe care am acceptat-o cu entuziasm şi o dorinţă extraordinară de a menţine şi ridica standardele impuse de companie în privinţa serviciilor post-vânzare, aflate deja la un nivel foarte înalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate şi servicii premium pe piaţa românească şi sunt încântat să mă alătur unei echipe cu rezultate atât de bune pe plan naţional şi european», a declarat noul director de Servicii Post-Vânzare Mercedes-Benz România.
Mercedes-Benz are peste 30 de centre service în România. „Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vânzare reprezintă o componentă esenţială a activităţii, întrucât dorim să oferim clienţilor noştri cea mai bună experienţă pe toată durata relaţiei lor cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezintă un câştig foarte important pentru echipa noastră, remarcându-se prin profesionalism şi o experienţă bogată”, a declarat și Michael Grewe, CEO şi preşedinte al Mercedes-Benz România.