Reteaua nationala de centre comerciale Iulius Mall a inregistrat in 2008 un trafic de peste 30 milioane de vizitatori, dupa ce la spre finele anului si-a adaugat in portofoliu o noua locatie, noul mall din Suceava. Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a insemnat o cifra de 12,7 milioane de vizitatori, peste asteptarile initiale. "Deschis in luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atractie datorita campaniilor de reduceri aplicate cu diver
Reteaua nationala de centre comerciale Iulius Mall a inregistrat in 2008 un trafic de peste 30 milioane de vizitatori, dupa ce la spre finele anului si-a adaugat in portofoliu o noua locatie, noul mall din Suceava.
Numai pentru centrul comercial din Cluj, anul 2008 a insemnat o cifra de 12,7 milioane de vizitatori, peste asteptarile initiale.
„Deschis in luna noiembrie a anului 2007, Iulius Mall Cluj a reprezentat principalul punct de atractie datorita campaniilor de reduceri aplicate cu diverse ocazii si evenimentelor organizate, cat mai ales datorita mixului de chiriasi care include retaileri precum Starbucks, Mango Touch, Kalvin Klein, Miss Sixty, Guess, Jack Wolfskin si o gama diversificata de servicii, de la policlinica privata, pana la spalatorie auto”, au declarat reprezentantii companiei.
Iulius Mall Iasi a incheiat anul 2008 cu 6 milioane de vizitatori, dupa ce, in vara, a fost supus unui proces de extindere, in urma caruia suprafata construita a crescut la 38.000 mp, iar cea inchiriabila s-a extins cu 3.000 mp, ajungand la 24.000 mp. Investitia de 9 milioane de euro a adus la Iasi brandurile Inditex (Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius si Pull and Bear), a redimensionat zona de foodcourt in cadrul careia s-au deschis doua noi restaurante si a reconfigurat unele spatii de interior.
„Extinderea Iulius Mall Iasi este unul dintre pricipalii factori datorita caruia previzionam pentru anul 2009 o crestere a traficului cu pana la 12%”, a declarat Emilian Feraru, managerul Iulius Mall Iasi.
Iulius Mall Timisoara a avut un trafic de 10,8 milioane de vizitatori, cele mai mari cifre fiind inregistrate in octombrie, noiembrie si decembrie, cand media lunara a vizitatorilor s-a ridicat la peste 1 milion.
„Estimam ca odata cu finalizarea lucrarilor de extindere, traficul de vizitatori pentru anul 2009 va creste , mai ales ca se vor deschide noi magazine, precum cele apartinand concernului Inditex sau un hipermarket Auchan,”, a declarat Cornel Verigut, managerul Iulius Mall Timisoara. In urma cu o luna, in cadrul mall-ului a fost inaugurat un magazin Altex cu suprafata de 1.200 mp, urmand ca si alti operatori sa isi deschida magazine inainte de inaugurarea propriu-zisa a extinderii, estimata pentru cea de a doua parte a anului 2009.
Pentru centrul comercial inaugurat la mijlocul lunii noiembrie la Suceava, reprezentantii companiei estimand un trafic de aproximativ 6 milioane de vizitatori.
Infiintat in anul 1991, Iulius Groupopereaza centre comerciale de tip mall la Iasi, Timisoara, Cluj si Suceava. Cel mai important proiect al companiei este construirea ansamblului Palas, investitie de peste 250 milioane de euro, care va fi finalizata anul viitor. Amplasat in zona ultracentrala a Iasului, Palas cuprinde 600 de apartamente, zona comerciala, birouri Clasa A, hoteluri de patru si cinci stele, cea mai mare parcare subterana din Romania cu peste 3.000 de locuri si un parc amenajat, cu suprafata de 50.000 mp.
Sursa: Iulius Group