“Valoarea totală a investiţiilor din ultimii cinci ani în magazine este de aproximativ 50 milioane de lei. Sunt investiţii realizate în concordanţa cu dezvoltarea tendinţelor de consum ale românilor”, a spus Alexandru Rizea, director general Lemet. În 2015, Lem’s işi continuă strategia de dezvoltare a reţelei la nivelul intregii ţari, după ce anul trecut au fost deschise 4 noi magazine a căror suprafaţă însumată depăşeşte 6.000 de mp. Dintre aceştia 2.000 mp sunt doar în Bucureşti, capitala însumând acum peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem’s.
Anul trecut Lem’s a demarat proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu. Acesta se va finaliza în a doua parte a acestui an. În noua fabrică se vor dezvolta produse din lemn masiv: mese, scaune etc. Această investiţie se ridica la aproximativ 5 milioane de euro şi este susţinută parţial prin accesarea de fonduri europene.
“Producţia de mobilier din lemn masiv marchează o noua etapă în dezvoltarea fabricii Lemet şi a brandului său de retail Lem’s. Acesta este un proces continuu dacă ne uităm în urmă, din 2009 şi până în prezent oferta noastră s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000,” mai spune Alexandru Rizea.
Pentru 2015, strategia de dezvoltare a Lem’s include un ”facelift” pentru o serie de magazine din reţea. “Proiectul de ridicare a standardului vizual şi de creştere a suprafeţelor magazinelor noastre este în plină desfăşurare. Este o prioritate, dat fiind că avem nevoie de spaţii generoase pentru prezentarea ofertei noastre de produse, cu impact direct în vânzări. Ne aşteptăm în 2015 la o creştere care să se situeze tot in jurul a 10 procente”, adaugă Adrian Rizea, Director Comercial Lemet. Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale.