Reţeaua Mega Image cuprinde 706 magazine în toată ţara, iar retailerul belgian are planuri importante pentru extindere. În acest an au fost deschise deja 35 de magazine noi, iar reţeaua s-ar putea mări cu încă 50 de magazine până la sfârşitul anului, spune Adrian Nicolaescu, VP Marketing, Comunicare şi Sustenabilitate Mega Image.
”Suntem în grafic, ne ţinem de plan. Vrem să ne atingem obiectivul, este o cursă contra-cronometru, dar este timp. Sper să atingem până la sfârşitul anului cu încă 50 de magazine de acum încolo. Oraşele sunt alese. Suntem prezenţi în Cluj, Iaşi, Timişoara. Planul este foarte bine pus la punct. Vineri inaugurăm la Focşani, unde deschidem cel mai mare magazin preluat de la Zamfir, iar alte două în scurt timp la Iaşi”, a declarat Nicolaescu.
În acelaşi timp, Mega Image a inaugurat în concept-store-ul Barbu Văcărescu din Bucureşti un nou spaţiu concept #MegaStreetFood, care reuneşte patru restaurante cu specific internaţional şi reţete renumite pentru street food, pregătite rapid chiar în faţa clienţilor, scrie Agerpres.
Noul concept #MegaStreetFood a fost creat pornind de la tendinţele din retail-ul internaţional, prin care spaţiul magazinelor este reinventat pentru a oferi noi experienţe, în care clienţii îşi pot face cumpărăturile, dar, în acelaşi timp, pot servi preparate gustoase în acelaşi loc. Mai mult, popularitatea restaurantelor de tip street food, atât în oraşe, cât şi la festivaluri, a influenţat specificul noului concept. #MegaStreetFood aduce o atmosferă de festival prin design-ul spaţiului, prin mobilier şi branding, dar mai ales prin aromele specifice de la fiecare restaurant, în care mâncarea bună este pregătită în faţa clienţilor.
În magazinul din Barbu Văcărescu a fost amenajat şi un spaţiu inedit, Depozitul de Bere, aflat în proximitatea zonei #MegaStreetFood, în care se regăsesc peste 170 de sortimente de bere, atât locale, cât şi internaţionale.