S–ar putea ca firmele și oamenii de marketing să trebuiască să se alăture la conversație pe Quora fie că vor sau nu, așa cum au fost atrași deja pe Facebook și Twitter. Site-ul atrage cam 290.000 de vizitatori unici, potrivit firmei de cercetare compete.com. E nimic față de Twitter și Facebook, cu cei peste 24 de milioane, respectiv 154 de milioane lunar. Dar e exact ca Facebook în 2006 sau Twitter în 2007.
Sansa de a interacționa cu persoane foarte influente atrage grămezi de antreprenori aspiranți pe Quora, laolaltă cu investitori de risc și alți jucători din Silicon Valley. Ei folosesc site–ul ca un loc de întâlnire. – și de a face pe grozavii. Dacă răspunzi la întrebările de aici poți să–ți șlefuiești/ creezi o reputație de expert. |ntrebat pe Quora de ce participă, Steve Chase a răspuns: “sunt ca un burete plin de cunoștințe; recunosc că și eu pot învăța dacă particip“.
Până de curând, multe dintre întrebările de pe Quora aveau de–a face cu startup–urile tehnologice, cum ar fi, de pildă, “Cum au împărțit capitalul de la Twitter Jack Dorsey, Ev Williams și Biz Stone atunci când au restructurat Twitter (post–Odeo)?“. Josh McFarland, CEO al unui startup Internet numit TellApart, sprijinit de capital de risc, spune că vizitează Quora în fiecare zi pentru a fi la curent cu subiecte cum ar fi inteligența artificială și capacitatea maținilor de a învăța singure. Dar odată ce Quora crește, întrebările încep să vireze spre mainstream („Care e cel mai bun hotel din Madrid?“; „Unde să mă uit după cele mai ieftine bilete de avion?)
Site–ul este creația a doi tineri ingineri ce au plecat de la Facebook: Adam D’Angelo, la un moment dat director tehnologic acolo, și Charlie Cheever, fost responsabil cu plaforma FB. Ei au înființat compania în iunie 2009, firma fiind evaluată acum la 86 de milioane de euro.
Rețeaua socială a viitorului? Pune o întrebare pe site-ul Quora și s-ar putea să-ți răspundă Ashton Kutcher
11 martie 2012, 00:55
Ultima modificare în 11 martie 2012, 02:55
Uitați de Facebook și ciripiturile de pe Twitter! Silicon Valley-ul e ocupat cu colonizarea unei noi rețele sociale – se numește Quora, iar ideea de bază este că poți posta întrebări iar nume ultracunoscute - ca mogulul IT preschimbat în mogul sportiv Mark Cuban, Steve Chase, fondatorul AOL, Marc Andreessen, fondatorul Netscape sau chiar actorul Ashton Kutcher -, le vor răspunde.
Etichete: facebook,
retea sociala,
tweet
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Efectele premiilor la loterie asupra câștigătorilor și vecinilor acestora
- C&A va comercializa numai articole din bumbac organic din 2020
- Profitul Henkel a depășit 2 mld. de euro, în 2011
- Amalia Năstase: despre publicitate şi forumişti
- „Puterea Poşetei”: cum vor alimenta cheltuielile femeilor creşterea economică mondială
- Designerul Rhea Costa vinde și online, pe Facebook
- Românul care a vândut un apartament cu 3,6 milioane de dolari: Nu știe cum e să fii agent imobiliar în România
- Leasingul medical pierde teren în favoarea băncilor, din cauza crizei
- HSBC vinde divizia de asigurări generale pentru 914 milioane de dolari în numerar
- (No)Rock-ul berarilor de la Tuborg