Compania Reţele Electrice Muntenia intenţionează să aloce, din fonduri proprii, între 9,41 milioane lei şi 43,85 milioane lei, fără TVA, pentru achiziţionarea de echipamente de infrastructură pentru reţeaua de comunicaţii şi servicii suport pentru telecontrol, conform unui anunţ de participare publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).
Contractul presupune achiziţia de pachete software de comunicaţii şi servicii de instalare a echipamentelor de comunicaţii.
Achiziţia constă în încheierea a trei acorduri-cadru pentru Reţele Electrice Muntenia SA, Reţele Electrice Banat SA şi Reţele Electrice Dobrogea SA, necesare pentru dotarea cu echipamente pentru infrastructura reţelei de comunicaţii şi servicii suport pentru telecontrol.
Echipamentele propuse fac parte dintr-o soluţie de conectare ce va extinde capacitatea şi performanţele infrastructurii existente, asigurând conectivitatea utilizatorilor la infrastructura pentru servicii de telecontrol, inclusiv aplicaţii de analizoare, osciloperturbografe, aplicaţii de proces OT şi servicii Voice over IP, necesare pentru buna desfăşurare a activităţii, se arată în anunţ.
Unde vor fi montate echipamentele
Conform sursei citate, soluţia trebuie să asigure conectivitatea tuturor echipamentelor care vor funcţiona în locaţiile achizitorului, la cel mai înalt nivel de performanţă disponibil pe piaţă.
Instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în cele trei centre operative din Constanţa, Timişoara şi Bucureşti, precum şi în centrul de recuperare în caz de dezastru, şi va acoperi un număr de cinci staţii pentru fiecare zonă, se mai specifică în anunţ.
Contractul va avea o durată de 36 de luni, iar criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate-preţ”.
Achiziţia implică încheierea unui acord-cadru, iar valoarea totală estimată variază între 9,41 milioane lei şi 43,85 milioane lei, fără TVA.
Conform sursei citate, procedura este de tip licitaţie deschisă, iar termenul-limită pentru primirea ofertelor este 22 iulie 2024, ora 13:00.