Secom, unul dintre cei mai importanţi importatori şi distribuitori de parafarmeceutice (non-medicamente – n.r.), a raportat o creştere cu 75% a cifrei de afaceri aferente anului 2009, la aproximativ 3 milioane de euro.
“Românii îşi întorc privirea spre natură şi contează pe sănătatea verde. E mai mult decât clar că soluţiile naturale pentru sănătate câştigă tot mai mult teren”, au declarat oficialii companiei.
Potrivit lui Andrei Costea, Managing Partner al Secom, anul 2009 ar fi trebuit să însemne o cifră de afaceri mai mare cu 100% comparativ cu 2008. “Am reuşit doar un procent de 75%, dar e minunat”, a subliniat acesta.
Investiţii în extindere
În 2009 Secom a reuşit să îşi exitindă echipa de reprezentanţi medicali, completarea gamei de produse aflate în portofoliu şi realizarea parteneriatului cu lanţul naţional de farmacii DONA.
“Am investit peste 500.000 de euro în creşterea numărului de angajaţi, dezvoltarea infrastructurii, dar şi în marketing şi comunicare”, a mai spus Costea.
Previziuni pentru 2010
Previziunile Secom pentru 2010 sunt optimiste. Compania vizează astfel atingerea unei cifre de afaceri de 5 milioane de euro, mai mult cu 67% comparativ cu 2009. De asemenea, are în vedere acoperirea naţională integralaă prin intermediul reprezentanţilor medicali, precum şi introducerea produselor importate în alte lanţuri naţionale de farmacii.
“Piaţa de suplimente alimentare va fi într-o continuă creştere. Se observă deja o preocupare mai intensa pentru sănătate. Consumatorii caută informaţii, vor produse eficiente. Standardele de calitate ale unui supliment alimentar pe piaţa românească trebuie să crească. Piaţa este cea care o cere”, a mai declarat Andrei Costea.
Secom a demarat importul de suplimente alimentare în anul 2004, respectiv colaborarea cu producatori de produse naturale pentru sănătate din SUA. În prezent, Secom are 19 angajaţi.