Reușită extrem de importantă a unui fost redactor șef al Evenimentului Zilei.  Agrointeligența va implementa cea mai importantă campanie națională de comunicare, finanțată din bani europeni, legată de noua Politică Agricolă Comună 2021-2027. Proiectul va fi realizat în parteneriat cu Freedom House România. 

Este vorba despre proiectul “Forța P.A.C. pentru fermieri”. Acesta va presupune un efort de comunicare susținut, folosind cele mai noi tehnologii audio-vizuale, online și social-media, cu grupuri-țintă în toate categoriile socio-economice. În perioada următoare, vom reveni cu informații suplimentare despre proiect și modalitățile de derulare și implementare.

Conceptul de campanie, realizat de Agrointeligența a fost acceptat de DG Agri pentru a fi finanțat din bani europeni, în cadrul programului ce conține măsuri de informare pentru Politica Agricolă Comună, contractul de finanțare fiind semnat în urmă cu câteva zile.

“Sunt foarte onorat că românii vor afla de la noi informații complete despre ce înseamnă Politica Agricolă Comună. Mulțumesc Comisiei Europene, DG Agri, pentru că au selectat proiectul nostru. Poziția noastră de lider al presei agricole din România ne permite o eficiență maximă în strategia de comunicare și, de asemenea, ne obligă să obținem cele mai bune rezultate. Mulțumesc Freedom House România, doamnei Cristina Guseth, pentru că au avut încredere în noi și au venit alături de noi în acest proiect. Cheltuirea corectă a banilor publici, europeni sau naționali, reprezintă o prioritate din punct de vedere a strategiei editoriale Agrointeligența”, a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența, conform presshub.ro.

”Colaborarea cu publicația Agrointeligența deschide un nou drum pentru noi, pentru publicațiile locale din reteaua PressHUB. Este o oportunitate de dezvoltare prin jurnalism colaborativ, în care ziariștii învață unul de la altul și reușesc să-și îmbunătățească modul în care își servesc audiența”, a spus Cristina Guseth, directorul Fundației Freedom House România.

Grupul Agrointeligența este liderul presei agricole din România, conform audienței măsurate de BRAT/SATI, cu o medie lunară în 2020 de 2 milioane de cititori. Asociația Agrointeligența derulează cele mai importante campanii de informare pentru fermierii din România.