Doi români din trei vor capitalism!” Acesta era titlul cu care Capital deschidea ediţia cu numărul 1, din decembrie 1992.
În cei 20 de ani care au trecut, Capital a încercat să rămână fidel misiunii de început: să-i ajute pe români să înţeleagă şi să folosească mecanismele economiei de piaţă, să sprijine dezvoltarea economiei pe bazele capitalismului adevărat, semnalând şi acele lucruri care îi subminează fundamentele sănătoase.
În anii tulburi de început, Capital a fost deschizător de drumuri. Într-o perioadă în care piaţa valutară era „liberă“ doar la colţul străzii, în care înfloreau schemele piramidale sau cuponiada şi în care bursa funcţiona doar o zi pe săptămână, în care nu existau nici internet, nici telefoane mobile, un întreprinzător nebranşat la reţeaua de „pile, cunoştinţe şi relaţii“, ce deschidea poarta marilor „tunuri“, găsea în presa vremii puţină informaţie economică utilă.
Mai jos, prima pagină a primului număr al revistei Capital:
În ceea ce privește promovarea capitalismului adevărat, nimeni de la Capital nu s-ar fi așteptat în 1992 că această provocare va fi la fel de actuală și după 20 de ani. Din păcate, ea a rămas la fel de actuală, Capital fiind una din puţinele publicaţii care rezistă cântecului de lebădă al socialismului economic, promovat azi de politicieni sau economişti.
REVISTA CAPITAL A ÎMPLINIT ASTĂZI 20 DE ANI!
4 decembrie 2012, 09:39
Ultima modificare în 4 decembrie 2012, 11:39
Pe data de 4 decembrie 1992 vedea lumina tiparului primul număr al revistei Capital.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- O nouă televiziune în România
- RDS nu avea aprobarea să scoată Discovery
- TOPUL companiilor care utilizează social media pentru furnizarea de servicii de contact
- APARE O NOUĂ TELEVIZIUNE! RDS a găsit înlocuitor pentru Discovery
- Editura Intact a intrat în insolvență
- Modificarea Legii Audiovizualului stârneşte nemulţumiri în piaţa media. AFLĂ ce s-a schimbat
- Cum a arătat evenimentul Black Friday în publicitate
- Saatchi & Saatchi PR este prima agenție locală premiată la World Luxury Award
- Cine sunt câştigătorii Premiilor de Excelenţa IAA 2012
- Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comentează