Revoltător! Cum a încercat o companie să se folosească de subiectul crimelor din Caracal, pentru a-și prezenta reducerile

Cazul crimelor din Caracal reprezintă subiectul cel mai intens mediatizat din ultima perioadă. Din păcate, acest subiect nu este mediatizat doar prin prisma ororilor care îi aparțin lui Gheorghe Dincă, ci și din cauza gafelor enorme produse în acest caz de autorități.

Iată însă că nu doar autoritățile au realizat performanța de a gafa flagrant. O companie care comercializează componente auto s-a folosit de subiectul crimelor din Caracal pentru a-și promova ofertele.

Autoscan a trimis un email abonaților săi în care anunță că și prețurile lor au fost omorâte de criminalul din Caracal, subiectul de bază fiind acela că au reduceri de peste 50%.

Ei bine, gafa a fost taxată rapid în mediul online. Încercând să repare greșeala, patronul companiei, Cătălin Parascan, a realizat o nouă gafă, acesta anunțând că toți cei care au primit emailul respectiv vor primi o reducere de… 20 de lei la următoarele cumpărături.

Ulterior, pe pagina de Facebook a companiei a aparut un nou mesaj, prin care Autoscan își cere scuze pentru gafa departamentului de marketing.