Lansat la începutul acestui an de către americanii de la Apple, iPad-ul a fost din start asimilat cu ideea de revoluţie în IT şi nu numai. Astăzi, această revoluţie începe să-şi facă simţită prezenţa în industria mass-media. Probabil că, în curând, hârtia ziarelor va fi transpusă într-un ecran de iPad. Mai exact, este vorba despre iniţiativa celor de la Wall Street Journal de a lansa un sistem de abonare care implică plătirea unei sume de 17,99 de dolari pentru conţin
Lansat la începutul acestui an de către americanii de la Apple, iPad-ul a fost din start asimilat cu ideea de revoluţie în IT şi nu numai. Astăzi, această revoluţie începe să-şi facă simţită prezenţa în industria mass-media. Probabil că, în curând, hârtia ziarelor va fi transpusă într-un ecran de iPad.
Mai exact, este vorba despre iniţiativa celor de la Wall Street Journal de a lansa un sistem de abonare care implică plătirea unei sume de 17,99 de dolari pentru conţinutul ziarului. Partea nouă este că acest sistem este adresat posesorilor iPad, întrucât formatul ediţiei pe care aceştia o vor primi contra sumei amintite mai sus este special creat pentru acest gadget.
WSJ mai avea o versiune creată special pentru e-readerul Kindle, care costa 14,99 de dolari, însă se estimează că cea pentru iPad se va bucura de un real succes, dat fiind faptul că aplicaţia lansată deja de New York Times i-a determinat pe advertiseri să se înghesuie să cumpere spaţiu publicitar ce urma a fi difuzat pe iPad.
Sumele pe care companii precum Coca-Cola sau Fedex le-au plătit pentru a-şi difuza reclamele pe ecranele gadgetului inventat de compania lui Steve Jobs sunt în jur de 400.000 de dolari pe un pachet publicitar întins pe o durată de 4 luni.