Retailerul cu profil de discount Rewe România a deschis miercuri 3 noi magazine Penny Market la Suceava, Piteşti şi Cîmpulung Moldovenesc, în urma unei investiţii totale de peste 2 milioane de euro. În urma celor trei inaugurări numărul total de magazine Penny Market şi Penny Market XXL operate de companie a ajuns la 91 de unităţi comerciale.

Până la finele acestui an Rewe vrea să mai deschidă alte 8 magazine, astfel că numărul total de magazine va ajunge la 99 la sfârşitul anului 2009. Pentru 2010  compania şi-a planificat extinderea reţelei cu alte 25 magazine Penny Market, în urma unei investiţii de aproximativ 150 milioane euro, se arată într-un comunicat al companiei.

Investiţia în magazinul Penny Market ce se află în incinta Galleriei Mall din Suceava se ridică la aproximativ 180.000 euro, suprafaţa magazinului fiind de 950 de metri pătraţi (670 metri pătraţi spaţiu de vânzare şi 280 metri pătraţi depozit şi spatii sociale).

În magazinul din Câmpulung Moldovenesc Rewe România a investit aproximativ 1,3 milioane euro, suprafaţa magazinului fiind de 1270 m2 ( 760 m2 spatiu vanzare si 280 m2 depozit si spatii sociale).

Magazinul din Piteşti aflat în incinta Euromall, înlocuit supermarketul Primăvara din această locaţie, închis la începutul verii. Investiţia în magazin se ridică la aproximativ 620 000 euro, unitatea având o suprafaţă de 1250 metri pătraţi (830 metri pătraţi spaţiu vânzare şi 270 metri pătraţi depozit).

Rewe România, parte a grupului german  Rewe şi a intrat pe piaţa românească în 2005. Compania a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 1,257 miliarde lei, în creştere cu 51% faţă de 2007.

Grupul Rewe este reprezentat în Europa de peste 14.500 magazine în Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia şi Bulgaria, iar în România este prezent prin lanţurile de magazine Billa, Selgros, Penny Market XXL şi Penny Market.