Vești bune pentru compania Carrefour, cel mai mare retailer alimentar la nivel european!

Țintă sporită privind fluxul de numerar pentru Carrefour în 2022: „confortabil peste” un miliard de euro

Miercuri, 27 octombrie, compania franceză și-a mărit ţinta pentru fluxul de numerar aferent anului 2022, având în vedere creșterea vânzărilor în trimestrul al treilea al acestui an, în special pe piața din Franța.

Hipermarketurile pe care Carrefour le deține la nivel european au beneficiat de ofertele lor „atractive” cu preţuri scăzute, în timp ce cumpărătorii se confruntă cu inflaţia, au transmis reprezentanții companiei, citați de agenția Reuters.

Fluxul de numerar liber este așteptat acum să ajungă „confortabil peste” un miliard de euro (1,01 miliarde de dolari) la sfârşitul anului 2022, în creştere faţă de o previziune anterioară de „cel puţin” un miliard de euro.

Reprezentanții Carrefour au dezvăluit că vânzările din trimestrul 3 au atins 23,50 miliarde de euro, înregistrând o creştere în termeni comparabili de 11,3%, o accelerare faţă de creşterea de 7,3% din trimestrul 2.

Oficialii companiei au subliniat totuși că nu s-a renunțat la planul de a economisi costuri de 1 miliard de euro anul acesta.

Ce urmează să anunțe CEO-ul Carrefour pe data de 8 noiembrie?

Alexandre Bompard, președinte și CEO al Carrefour, a explicat că gigantul francez din domeniul retailului alimentar dă dovadă de „agilitate pe măsură ce consumatorii îşi adaptează din ce în ce mai mult comportamentul de cumpărare la noul mediu inflaţionist”.

Alexandre Bompard a obținut un nou mandat de trei în fruntea companiei în luna mai 2021.

Vânzările înregistrate de Carrefour pe piața din Franța au urcat cu 6,6% în trimestrul al treilea din 2022 în termeni comparabili, vânzările din hipermarketuri avansând cu 5%, grație discounturilor, au mai transmis oficialii companiei.

CEO-ul Carrefour lucrează acum la un nou plan strategic şi efectuează o evaluare a activelor ca parte a procesului. Noua strategie, care urmează să fie dezvăluită pe 8 noiembrie, va permite retailerului francez să accelereze expansiunea digitală şi să fie mai rezistent, pe fondul unui mediu din ce în ce mai incert.