Potrivit rezultatelor financiare transmise Bursei de Valori București (BVB), profitul net raportat s-a ridicat la 18,9 milioane euro, de 2,3 ori mai mic față de perioada ianuarie-septembrie 2017, când a fost de 44,2 milioane euro.

Grupul a anunțat totodată pentru primele nouă luni o creștere a veniturilor de 9,9% în raport cu aceeași perioadă a anului trecut, de la 684,1 milioane euro la 752 milioane euro.

România se menține ca piață principală a grupului, generând 65% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 20%), urmată de Spania (12%) și Italia (2%).

În România, grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 8,7% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,2 milioane RGU, la 30 septembrie 2018, față de 3 milioane RGU, la 30 septembrie 2017) și, respectiv, de 10,5% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,5 milioane RGU la 30 septembrie 2018 față de 2,2 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior).

În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 31% din total piață, reprezentând aproape 185.000 de numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primele 9 luni ale anului. 

Digi Communications NV este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS, liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu aproape 25 de ani, compania avea, la 31 decembrie 2017, active în valoare de peste 1,342 miliarde euro..

În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați (15.000 pe toate piețele unde desfășoară operațiuni), și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate din principala sa piață cu mai mult de 120 milioane euro anual.