Valoarea totală a tranzacţiilor online pentru întreaga zi de Black Friday – 17 noiembrie înregistrate în sistemul PayU Romania se ridică la 25 milioane de euro. Cei de la Pay U au înregistrat peste 165.000 de comenzi, iar valoarea medie a coşului de cumpăraturi a fost de 695 lei. Din totalul tranzacţiilor, 35% au fost plătite cu un card în rate.
eMAG, cel mai mare magazin online din România, a reuşit să vândă până la ora 17.00 843.000 de produse, un număr record în istoria eMAG. Valoarea cumulată a comenzilor plasate de clienții eMAG au ajuns la 58 milioane euro. 2.800 de selleri din Marketplace au vândut peste 160.000 de produse.
„Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017, a venit de pe mobil și asta arată că „mobile shoppingul” este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu,” a declarat Tudor Manea.
Recorduri în Black Friday la eMAG (ora 17:00)
• Media primelor 10 ore: 24 de produse în fiecare secundă
• 55% din comenzi plasate de pe mobil
• Peste 30% dintre plăți sunt realizate cu card online
• 500 de console Microsoft Xbox ONE vandute în 53 secunde
• Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este Rover Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro
• Secunda de aur: 150 de produse comandate
• 105.000 produse pregătite până la ora 17:00 în depozit
• Valoare medie comandată pe client este de 970 ron
Cantități pe cele mai vândute game de produse:
• Produse pentru casă și îngrijirea casei: 120.000 de bucăți
• Electrocasnice mici (mixere, blendere, aparate de gătit și altele) : 64.000
• Televizoare: peste 33.000
• Telefoane: peste 30.000
• Fashion: peste 30.000
• Anvelope: peste 28.000
• Jucării: peste 33.000
• Frigidere: peste 10.000
• Parfumuri: peste 21.000
• Laptopuri: peste 14.000
• Mâncare pentru animale: 81 de tone
• Mobilier: 18.000 produse
Vânzări la produse speciale:
• 2,8 kg Aur
• 613 Vouchere de călătorie Tarom
• 371 Bilete la evenimente
• 126 Pachete turistice
• 430 Abonamente la servicii medicale
Black Friday evoMAG: vânzări de 2,9 milioane de euro
Campania de Black Friday desfăşurată de evoMAG în acest an a generat vânzări de 2,9 milioane de euro până în prezent. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday. Clienţii evoMAG au cumpărat produse de peste un milion de euro, valoarea medie a unei comenzi urcând la 830 de lei, faţă de 650 de lei, cât este într-o zi obişnuită.
Până la ora 17:00, peste 60% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, în condiţiile în care acesta a fost suplimentat cu peste 3.000 de produse.
Pe site-ul evoMAG au fost înregistrate astăzi peste 350.000 de vizite. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 29.700 lei şi conţine 34 de produse electronice, electrocasnice şi de îngrijire personală necesare pentru dotarea corespunzătoare unei case moderne: aspirator, cuptor cu microunde, uscator de păr, robot de bucătărie, răcitor de vin, televizor, cuptor încorporabil, sandwich maker, maşină de spălat, fierbător electric, încălzitor terasă, storcător de fructe, plită încorporabilă, prăjitor de pâine, router wireless, maşină de tocat, combină frigorifică, grătar electric etc.
Cel mai scump produs achiziţionat astăzi a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 10.099 lei.
Top vânzări evoMAG (număr de unităţi)
1. Electrocasnice (mici şi mari) – 5.900
2. Componente PC – 4.400
3. Televizoare – 2.600
4. Telefoane mobile şi tablete – 1.500
5. Laptop-uri şi desktop-uri – 1.300
Din totalul comenzilor, 2.000 sunt cu ridicare din showroom, 800 de produse fiind deja preluate din showroom de către clienţi.
Cel mai mare Black Friday Fashion Days
Clienții Fashion Days au cumpărat de Black Friday articole vestimentare, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco în valoare totală de 20,5 milioane de lei, până la ora 16:00, cu 47% mai mult decât anul trecut. Au fost comandate 200.000 de produse de la startul campaniei.
25% din totalul plăților a fost realizat cu cardul.
70% din comenzi au fost plasate direct din aplicația de mobil Fashion Days, cei mai activi clienți fiind în segmentul de vârstă 25 – 34 de ani, peste 56% din total.
În total, au fost înregistrate peste 1 milion de vizite pe siteul Fashion Days și în aplicația de mobil.
Achizițiile speciale de Black Friday s-au menținut în topul preferințelor clienților, iar cele mai cumpărate branduri de lux au fost: Valentino, Prada și Dolce & Gabbana.
Cea mai mare comandă a fost plasată pe desktop, în valoare de 14.500 de lei și a venit de la un client din Oradea, care a adăugat 30 de produse în coș. Comanda cu cel mai mare număr de produse a fost plasată din București și a inclus 55 de articole.
Cele mai scumpe două produse au fost două genți de la Prada, la prețul de 7.590 de lei, respectiv 6.690 de lei. Cel mai ieftin produs vândut a fost un fard de pleoape în valoare de 5 lei.
Bărbații comandă mai mult de pe desktop:
47% dintre comenzile plasate pe desktop sunt făcute de bărbați, iar diferența de 53%, de femei
Aplicația a fost utilizată mai intens pentru achiziții de femei, care au plasat 60% dintre comenzi, bărbații – 40%
Cele mai vândute articole pe Fashion Days până la ora 16:00:
• Pulovere de femei, peste 18.000 de bucăți
• Geci, peste 12.000 de bucăți
• Pantofi sport de bărbați, peste 8.000 de bucăți
• Cizme și ghete de femei, peste 8.000 de bucăți
• Ceasuri, peste 7.000 de bucăți
• Rochii, peste 6.000 de bucăți
• Genți, peste 3.500 de bucăți