În acest an, eMAG a pregătit un stoc dublu faţă de anul trecut, numărul produselor puse în vânzare depăşind 120.000 de unităţi. Comenzile au fost însă peste aşteptări, ajungând şi până la 1638 pe minut, astfel încât, la doar patru ore de la lansarea promoţiei, aproape întreg stocul dedicat acestei zile a fost epuizat.
“Prin definiţie, Black Friday este o zi în care cererea este foarte mare, depăşind de cele mai multe ori oferta. Asta pentru că preţurile sunt atât de bune încât schimbă planurile multor consumatori, care aleg să-şi cumpere acum un televizor sau un laptop, în loc de mobilă sau orice alte achiziţii pe care le aveau deja în proiect”, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte eMAG. “Pentru anul acesta am pregătit un stoc dublu faţă de cel de anul trecut şi cu toate astea produsele s-au epuizat doar în câteva ore. Am preluat comenzi în patru ore cât lanţurile de retail tradiţional în trei zile şi asta vorbeşte de la sine despre cât de simplu e să cumperi online.”
În primele 20 de minute de la lansarea promoţiilor de Black Friday, pe site-ul eMAG s-au înregistrat, în medie,1.000 de comenzi pe minut. Până la sfârşitul zilei, clienţii eMAG plasaseră mai bine de 92.000 de comenzi pe site. În total, aceştia au cumparat peste 150.000 de produse.
Pentru a face faţă cererii mari, după epuizarea ofertei de Black Friday, pe site-ul eMAG promoţiile au fost suplimentate de două ori.
Pe 23 noiembrie, clienţii eMAG au plasat comenzi în valoare totală de12 milioane de euro, cu 20% peste estimările iniţiale ale companiei. Până la sfârşitul weekendului, valoarea totală a comenzilor ajunsese la 15,73 milioane de euro.
Pentru acest eveniment de shopping, eMAG s-a aprovizionat special cu produse din gama curentă, peste 300 de produse diferite din toate categoriile puse în vânzare în mod normal. Stocul final, care a numărat peste 120.000 de unităţi, a fost negociat cu furnizorii vreme de 8 luni şi a intrat în depozitul companiei cu câteva zile înainte de 23 noiembrie. Reducerile totale aplicate la acest stoc de produse au depăşit 5 milioane de euro.
Pentru livrarea comenzilor plasate vineri, 140 de angajaţi din depozitul eMAG vor lucra neîntrerupt, în trei schimburi, vreme de 7 zile.
Rezultatele Black Friday la eMAG: Vânzări de 15 mil. euro în trei zile
27 noiembrie 2012, 11:21
Ultima modificare în 27 noiembrie 2012, 13:21
Black Friday a adus la eMAG peste 2,6 milioane de vizite şi comenzi în valoare de 12 milioane de euro într-o singură zi. Până la finalul weekendului, valoarea totală a comenzilor depăşea 15 milioane de euro.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Reacţie RCS & RDS cu privire la prezenţa canalelor Discovery în reţeaua Digi TV
- Camera foto Galaxy, cu sistem de operare Android, disponibilă la noi
- Xerox angajează 500 de specialiști în noul centru deschis în Iași
- Black Friday 2012: Vânzări de 50 de milioane de euro şi reclamaţii la ANPC
- Cea mai mare tranzacţie de Black Friday: 6.900 de euro
- F64.ro a vândut produse de 1,47 milioane de euro de Black Friday
- Black Friday la eMAG: Stocul de televizoare s-a epuizat
- eMAG: Statistici Black Friday la ora 12.00
- Guvernul din Tadjikistan ordonă blocarea accesului la Facebook
- VEZI ce invenție va înlocui în curând smartphone-ul