Veniturile Facebook au crescut cu 40% în ultimul trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, în condiţiile în care la nivelul trimestrului anterior s-a remarcat o creştere de 32,80%, în raport cu acelaşi trimestru din anul anterior.
În ciuda veştilor bune, acţiunile Facebook au scăzut pe bursă cu 10% în ziua evenimentului, cel mai probabil din cauză că reprezentanţii companiei au anunţat că valoarea cheltuielilor totale va creşte cu până la 50% în 2013..
În ultimul trimestru, reţeaua a avut 618 milioane de utilizatori activi în fiecare zi, iar numărul celor care si-au accesat pagina de pe un terminal mobil, l-a depăşit pentru prima dată pe cel al utilizatorilor care s-au înregistrat de pe un dispozitiv fix.
Tot în aceeaşi perioadă, veniturile Facebook s-au ridicat până la 1,59 miliarde de dolari, în creştere de la 1,53 de miliarde.
La evenimentul de ieri, Mark Zuckerberg şi Sheryl Sandberg au vorbit şi despre veniturile din publicitate. Acestea au crescut cu 41% faţă de trimestrul anterior, iar 23% – reprezintă venituri din publicitatea pe terminale mobile, cu 14% mai mult faţă de trimestrul anterior. Cei doi au declarat că în perioada următoare compania va depune mai multe eforturi în zona de mobile.