Grupul Allianz şi-a prezentat vineri, 8 noiembrie, rezultatele financiare după primele nouă luni ale acestui an. Veniturile totale ale grupului, prezent şi în România, au ajuns la 106,9 miliarde de euro, o creştere de 7,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Profitul operaţional al Allianz a crescut şi el cu 4,2%, ajungând la 9,1 miliarde de euro. Profitul net atribuibil acţionarilor a fost de peste 6 miliarde de euro, o creştere de 5% faţă de primele nouă luni din 2018.
Rata de solvabilitate a fost de 202%, se precizează în raportul grupului german.
În trimestrul trei din 2019, Grupul Allianz a obţinut un profit operaţional de 2,9 miliarde euro, comparabil cu cel din aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile pentru trimestrul trei au crescut până la 33,4 miliarde euro, adică o creştere de 8,1%.
Estimările Allianz privind profitabilitatea pe întreg anul 2019 se situează în jumătatea superioară a obiectivului de 11,5 miliarde de euro.
„Allianz a obţinut din nou rezultate foarte solide într-un mediu plin de provocări. Suntem mândri că foarte mulţi clienţi au încredere în produsele şi în brandul nostru. Suntem în grafic pentru a atinge jumătatea superioară a ţintei de profitabilitate operaţională, în pofida unor provocări externe tot mai accentuate”, a declarat Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz.
Întreg raportul poate fi consultat aici.