Compania americana a realizat in al doilea trimestru venituri de peste 2,7 miliarde de dolari si un profit de peste 925 de milioane de dolari, in crestere cu 63%, respectiv 28% fata de aceeasi perioada din 2006, informeaza Bloomberg. Rezultatele au fost sub estimarile analistilor datorita angajarilor masive dar si datorita dublarii costurilor de cercetare.
Google si-a marit personalul in ultimul trimestru cu 13% (1500 de angajati), majoritatea noilor angajati fiind in departamentele de vanzari, marketing si dezvoltare. In prezent, Google are peste 13.700 de angajati.
Costurile de cercetare ale companiei au crescut cu 88% in al doilea trimestru. Departamentele de vanzari si marketing ale Google au inregistrat costuri cu 81% mai mari comparativ cu anul precedent, de peste 196 de milioane de dolari.
In perioada aprilie-iunie, compania a deschis mai multe bioruri noi, si-a actualizat hartile online si serviciile de telefonie mobila. Hartile online Google au primit noi poze cu strazi si intersectii din orasele americane in luna mai, iar motorul de cautare mobil al companiei a fost imbunatatit in Statele Unite, China si Europa.
Achizitiile efectuate in acest trimestru, opt la numar, au scopul de a contracara incetinirea ratei de crestere. Google a platit cel mai mult pentru DoubleClick, un producator de software pentru administrarea campaniilor publicitare pe internet.
Compania nu face prognoze privind evolutia viitoare a companiei.
Sursa: Bloomberg