În trimestrul patru 2014, vânzările Puma au crescut cu 7,5% până la 750,8 milioane de euro, peste estimările analiştilor care se aşteptau la venituri de 739 milioane de euro, dar cu toate acestea compania a încheiat trimestrul patru 2014 cu o pierdere netă de 4,6 milioane de euro, în timp ce analiştii mizau pe un profit net de şapte milioane de euro.
Pe ansamblul anului 2014, Puma (o divizie a grupului de produse de lux Kering SA) a raportat un profit net de 64,1 milioane de euro, în creştere faţă de 5,3 milioane euro în 2013, în timp ce veniturile au scăzut uşor până la 2,97 miliarde de euro.
'Am făcut progrese în îmbunătăţirea produselor noastre şi colaborăm cu retailerii pentru a ne îmbunătăţi în continuare reţeaua de distribuţie', a declarat directorul general de la Puma, Bjřrn Gulden.
Pentru 2015, Puma se aşteaptă la o creştere de aproximativ 5% a cifrei sale de afaceri, precum şi la o creştere uşoară a profitului net, cu un impact negativ semnificativ din cauza variaţiilor valutare.
În prezent, Puma investeşte masiv în acorduri de marketing şi sponsorizare, în special cu clubul britanic de fotbal Arsenal, pentru a-şi reface reputaţia de marcă sportivă după o incursiune în lumea modei care i-a afectat operaţiunile de bază.
Sursa: Agerpres