Tableta de internet PlayBook, creată de canadienii de la Research in Motion (RIM), a fost pusă în vânzare astăzi în Statele Unite şi Canada, însă spre deosebire de iPad, unde oamenii au format cozi lungi în faţa magazinelor, RIM PlayBook nu a stârnit niciun interes.
Doar cinci persoane s-au trezit la şapte dimineaţa şi au mers la magazinul Sears din Toronto pentru a cumpăra un tablet PC RIM PlayBook. Unii spun că nu este corect să compari tableta RIM cu iPad.
Apple a vândut 15 milioane de iPad-uri în 2010, în timp ce RIM speră să vândă 3 milioane de unităţi în 2011.
“Playbook nu este în aceeaşi ligă cu iPad. Întrebarea care se pune este dacă Playbook se va vinde în mai multe unităţi ca Motorola Xoom sau Samsung Galaxy”, potrivit unui analist IDC.
RIM PlayBook are un ecran de 7 inci, procesor de 1 GHz, dual-core, memorie 1 GB RAM, spaţiu de stocare de 16 GB, 32 GB sau 64 GB şi două camere de 3 MP şi 5 MP. Sistemul de operare instalat pe BlackBerry Playbook este QNX.
PlayBook este disponibil, în prezent, în peste 20.000 de magazine din Statele Unite şi Canada la următoarele preţuri: 499 dolari (16 GB), 599 dolari (32 GB), sau 699 de dolari (64 GB).
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/s72rGDUn2uo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>