Ringier va deţine 25% din acţiunile Kanal D din România. Înaintea tranzacţiei anunţate, SC Dogan Media International SA, compania care derulează proiectul Kanal D, avea ca acţionar majoritar compania Dogan Media International GmbH – 96 %.  Kanal D anunţa anul trecut în mai, la obţinerea licenţei pentru televiziune, o investiţie proiectată pe 18 luni, estimată la 35 de milioane de euro, având ca ţintă atingerea, până la sfârşitul anului 2007, a unei cote de piaţă de 10% şi a unui rating mediu de 2%. Kanal D se va lansa la 18 februarie 2007. Televiziunea a demarat din 8 ianuarie o campanie de promovare outdoor şi în presa scrisă. Contul de media al Kanal D este deţinut de McCann Erickson, iar partea de creaţie a fost asigurată de agenţiile Brightness, Smart şi Communique. Ringier caută prin această asociere (joint-venture) să sprijine, în anii ce urmează, şi poziţia deţinută pe piaţă de titlurile sale, potrivit directorului general Ringier România, Alexander Theobald.

Ringier editează peste 100 de publicaţii în 12 ţări, produce peste 20 de programe TV, are peste 50 de platforme online, precum şi 11 tipografii, realizând o cifră de afaceri anuală de aproximativ 800 de milioane de euro.