Ringier îşi consolidează poziţia în România

Trustul de presă Ringier şi-a anunţat rezultatele financiare pentru 2006 în cadrul unei conferinţe de presă la care au participat Michael Ringier, preşedintele grupului, Martin Werfeli, CEO, şi Alexander Theobald, general manager al Ringier România. Cifra de afaceri a întregului grup a crescut, comparativ cu anul 2005, cu 6,5%, ajungând la 1,337 miliarde de franci elveţieni (824,7 milioane de euro). Profitul a crescut cu 1%, până la 67,8 milioane de franci, echivalentul a 41

Trustul de presă Ringier şi-a anunţat rezultatele financiare pentru 2006 în cadrul unei conferinţe de presă la care au participat Michael Ringier, preşedintele grupului, Martin Werfeli, CEO, şi Alexander Theobald, general manager al Ringier România.

Cifra de afaceri a întregului grup a crescut, comparativ cu anul 2005, cu 6,5%, ajungând la 1,337 miliarde de franci elveţieni (824,7 milioane de euro). Profitul a crescut cu 1%, până la 67,8 milioane de franci, echivalentul a 41,8 milioane de euro.

În ceea ce priveşte Ringier România, cel mai mare jucător de pe piaţa de print din ţară, rezultatele financiare sunt pozitive: la o cifră de afaceri de 62,4 milioane de euro, în creştere cu 19%, profitul net a fost de 8,54 milioane de euro. Circa 70% din cifra de afaceri a Ringier România s-a datorat ziarelor trustului (Evenimentul zilei, Pro Sport şi Compact), în timp ce revistele (printre care Capital şi TV Mania) au contribuit cu 21%.
La cifra de afaceri contribuie, în proporţie de 45%, publicitatea atrasă de titlurile Ringier România, în vreme ce aportul vânzărilor este de 44%. Ca tiraj vândut, Ringier România este lider de piaţă, conform datelor BRAT, cu o cotă de piaţă de 61%, incluzând aici şi ziarul „Compact“, care este distribuit gratuit. Fără a lua în considerare „Compact“, cota de piaţă a trustului este de 54%.