Cu o cifră de afaceri de aproape un miliard de euro la nivel global, grupul elveţian Ringier continuă investiţiile în România prin punerea în funcţiune a celei mai performante tipografii de ziare din ţară şi dezvoltarea în mediul online. Grupul Ringier şi-a continuat, anul trecut, ascensiunea la nivel internaţional, vânzările înregistrând un nou record în ciuda condiţiilor dificile ale economiei mondiale: 1,5 miliarde de franci elveţieni (965,8 milioane
Cu o cifră de afaceri de aproape un miliard de euro la nivel global, grupul elveţian Ringier continuă investiţiile în România prin punerea în funcţiune a celei mai performante tipografii de ziare din ţară şi dezvoltarea în mediul online.
Grupul Ringier şi-a continuat, anul trecut, ascensiunea la nivel internaţional, vânzările înregistrând un nou record în ciuda condiţiilor dificile ale economiei mondiale: 1,5 miliarde de franci elveţieni (965,8 milioane de euro). Afacerile din ţările Europei Centrale şi de Est au înregistrat vânzări de 526,7 milioane de franci elveţieni, cu 4% mai mult decât în 2007. Vânzările grupului în Elveţia şi Germania generează în continuare cele mai mari venituri: 61% din total. Cele două ţări sunt urmate de Cehia, care a contribuit cu 11,82% la acest rezultat.
Profit de 13 milioane de lei la Ringier România în anul 2008
Ringier România a încheiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 171,8 milioane de lei şi un profit de 13 milioane de lei. Cifra de afaceri a înregistrat o scădere faţă de anul 2007, cauzele fiind vânzarea Pro Sport şi a publicaţiilor TV Mania şi TV Satelit, declinul general al pieţei de publicitate şi deprecierea monedei naţionale. „Trebuie să avem grijă să reducem costurile. Vom continua să tipărim ziare atâta timp cât va fi posibil, dar s-ar putea să fie nevoie să ne pregătim pentru a trece unele titluri pe internet mai devreme decât ne aşteptăm“, a declarat Marius Hagger, directorul general al Ringier România.
Printre obiectivele pe care Ringier România le are anul acesta se numără menţinerea cotidianului Libertatea pe prima poziţie, concentrarea asupra activelor principale, digitalizarea printului, consolidarea pieţei tipografiilor, întărirea parteneriatului cu Kanal D şi parteneriatul strategic cu B1 TV.
20 mil. de franci elveţieni a investit Ringier România în construirea celei mai performante tipografii de ziare de pe piaţa locală, cu o capacitate de 70.000 de copii pe oră
Internetul nu reprezintă răspunsul la print. Nu există un model real de business în jurnalismul online.
Michael Ringier, preşedinte Ringier Group
Marius Hagger, director general Ringier România
Christian Unger, CEO Ringier Group