Din noua funcție, Robert va continua creșterea accelerată atât a Fashion Days, cât și a diviziei de fashion din grupul eMAG (eMAG Fashion) și consolidarea poziției de lider pe piața de fashion online, a anunțat compania.
Împreună, Fashion Days și eMAG Fashion își propun să-și dezvolte ofertele din regiune mergând pe două poziționări complementare: eMAG Fashion oferă o gamă variată de peste 150.000 de articole vestimentare cu produse disponibile pentru toate vârstele, iar Fashion Days este destinația fashion online cu cea mai mare varietate de branduri.
“Piața de fashion este extrem de dinamică și ofertantă: noi ne propunem să creștem doi jucători activi, Fashion Days relevant pentru expertiza în fashion (…) și eMAG Fashion, relevant pentru diversitatea gamei (…)”, a spus Robert Berza.
Robert conduce o echipă de peste 500 de specialiști în retail online și fashion în cele 3 țări în care compania are operațiuni: România, Ungaria și Bulgaria.
Despre Robert Berza
Cu o experiență de peste 10 ani în ecommerce, business development, new media și marketing, Robert Berza a contribuit la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local sau internațional. În trecut, Robert a fost: Country Manager al Zoot în România, unde a construit de la zero echipa și operațiunile locale; director de marketing eMAG România, când a fost responsabil, printre altele, de dezvoltarea unor noi produse pentru îmbunătățirea experienței de shopping a clienților; Head of Internet Division în cadrul CME (Central European Media Enterprises), poziție internațională din care a coordonat programul internațional de produse new media ale grupului; Internet Manager în cadrul ProTV, când a fost responsabil de crearea și dezvoltarea diviziei online a trustului.