Compania colaborează, în prezent, cu peste 50 de restaurante din București și estimează că, până la sfârșitul anului, va deveni lider de piață pe acest sector. Totodată, foodpanda.ro va fi disponibilă și în alte orașe ale țării.

Rocket Internet a fost fondat în urmă cu mai bine de cinci ani, are sediul central la Berlin, și operează pe toate cele cinci continente, în peste 50 de țări, având mai mult de 700 de angajați. În plus, grupul are în portofoliu peste 75 de companii active independente, în care lucrează, în total, peste 20.000 de persoane.

“Lansarea pe piața din România se află în linie cu strategia noastră de a transforma foodpanda într-un brand global, simbol al comenzilor online de mâncare, într-un mod simplu și la îndemână. Mai mult decât atât, România este o țară cu un potențial puternic pe zona de livrare de mâncare și cu o creștere rapidă în gradul de utilizare a internetului”, a declarat Ralf Wenzel, Co-fondator și Managing Director foodpanda la nivel global.

În momentul de față, compania colaborează cu mai mult de 15.000 restaurante din întreaga lume și este deja lider de piață în majoritatea țărilor în care operează. De asemenea, foodpanda s-a bucurat de o capacitate de extindere foarte rapidă, doar anul acesta lansându-se în 17 țări din cele 28 în care activează, și targetează peste 3 miliarde de persoane. În prezent, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellopanda, se situează pe primul loc în topul mondial al celor mai descărcate aplicații pentru comenzi de mâncare.