Una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din Romania, Rogalski Grigoriu, se implica de astazi in proiectul de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie. Dupa zece luni de la lansare, magazinul isi prezinta noua imagine a site-ului ca rezultat al recomandarilor primite de la utilizatori (cumparatori, furnizori, beneficiari). Noua varianta a site-ului consta atat printr-o schimbare a designului, cat si printr-o reorganizare a produs
Una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din Romania, Rogalski Grigoriu, se implica de astazi in proiectul de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie. Dupa zece luni de la lansare, magazinul isi prezinta noua imagine a site-ului ca rezultat al recomandarilor primite de la utilizatori (cumparatori, furnizori, beneficiari).
Noua varianta a site-ului consta atat printr-o schimbare a designului, cat si printr-o reorganizare a produselor in categorii, pentru o navigare mai usoara, un look nou, curat, user-friendly, creat pro-bono de catre agentia de webdesign din Sibiu, Graffino.
Ideea de la care a pornit acest proiect a fost aceea ca prin intermediul magazinului online CharityGift.ro se poate vinde si cumpara orice atata timp cat produsul contine o donatie de minim 5% care urmeaza sa fie donata catre un ONG ales chiar de furnizor. CharityGift.ro ofera o platforma de prezentare a acestor produse pentru care nu percepe niciun comision de la vanzator sau cumparator, insa se asigura ca operatiunea de vanzare se desfasoara in conditii legale si ca produsele puse in vanzare au acelasi pret ca si in alte magazine. Prin contributia pe care o aduce la sustinerea financiara a unor ONG-uri, www.charitygift.ro isi propune sa devina in scurt timp o optiune pentru brandurile, companiile, artistii sau producatorii care incorporeaza responsabilitatea sociala printre valorile lor cheie.
Intr-o prima etapa a proiectului, echipa de voluntari s-a concentrat pe strangerea unui numar cat mai mare de produse. Daca la lansare magazinul prezenta 200 de produse, acum acesta ofera cumparatorilor posibilitatea de a alege din peste 2500 de produse, de la accesorii hand-made, imbracaminte si incaltaminte, produse ce provin de la atelierele lucrative ale fundatiilor, cosmetice, cat si produse pentru copii sau pentru casa, pana la pachete turistice. Valoarea medie a donatiilor a ajuns la 15%, iar cea mai mare donatie, de peste 1.400 lei, a mers catre Atelierul Lucrativ al Fundatiei Sf. Dimitrie, care isi propune sa le ofere tinerilor cu handcap locomotor autonomie, un loc de munca si integrarea in societate.
Pentru a putea ajuta cei peste 30 de beneficiari inscrisi in acest proiect (ONG-uri care militeaza pentru protectia mediului, protectia animalelor, educatie, arta-cultura, social, sanatate, minoritati) echipa de voluntari CharityGift.ro a apelat la serviciile agentiei de comunicare Rogalski Grigoriu, recunoscuta drept una dintre agentiile care incurajeaza si sustine proiecte de voluntariat pentru comunitate.
”Am apreciat www.charitygift .ro pentru ideea pe care se bazeaza acest concept precum si echipa care a inteles si a avut rabdare sa gasim timp si idei pentru a sprijini aceasta comunitate. La randul nostru, multumim colegilor voluntari care isi dedica timp si energie pentru un proiect care inoveaza comertul online din Romania. Speram sa facem sa se auda de charitygift.ro pana in ultima casa din Romania si multumim anticipat tuturor colegilor din presa si mediul online care vor ajuta la un proiect util pentru societate,” a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Grigoriu Public Relations.
Astfel, in urmatoarea perioada, eforturile voluntarilor impreuna cu cele ale echipei desemnate de agentie sa lucreze in acest proiect vor dezvolta o serie de actiuni in mediul online si offline pentru a promova conceptul CharityGift.ro.
“Ne-am propus sa aducem caritatea in atentia internautilor din intreaga tara, prin cresterea vizibilitatii singurului magazin caritabil. Vrem sa incurajam cat mai multe persoane sa isi faca cumparaturile de pe CharityGift.ro pentru a putea creste astfel valoarea donatiilor. Parteneriatul cu una dintre cele mai apreciate agentii de comunicare din Romania ne motiveaza pe toti cei peste zece voluntari imprastiati peste tot prin tara, sa continuam cu si mai mult entuziasm dezvoltarea proiectului nostru.” spune Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului.
CharityGift.ro este un proiect de voluntariat 100%, dedicat responsabilizarii individuale si sociale, care functioneaza ca un magazin online, o platforma pentru expunerea de produse din partea furnizorilor care astfel se angajeaza sa directioneze, partial sau in totalitate, contravaloarea acelor produse unor cauze sociale pe care aleg sa le sustina. Astfel, CharityGift.ro este menit sa ofere ajutorul financiar atat de necesar cauzelor umanitare si in acelasi timp sa acorde tuturor oamenilor posibilitatea de a-si exprima bunatatea mereu, nu doar in situatii extreme sau in preajma Sarbatorilor.
Proiectul este sustinut pro bono de Andreea Marin Banica, cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani si de Balms&Asociatii – care ofera servicii de consultanta juridica -, Graffino si Hanson Online Brand Communication, care ofera servicii de webdesign si X3 Studios prin Proiect 1000, care ofera servicii de design pentru materialele de promovare.