Agentia Tempo Advertising a castigat trofeul Golden
World Award la festivalul International Association of Public Relations (IPRA),
cea mai importanta competitie internationala a industriei de relatii
publice.  Campania
de relatii publice premiata se numeste „Cu drag, pentru tine” si a fost
realizata de agentie pentru lansarea produsului "Lapte Proaspat", din
portofoliul Danone.

Printre
campaniile castigatoare din acest an se numara: „Go Red for Women
(GRFW)- o campanie semnata Edelman USA
pentru American Heart Association,“Doritos Crashes the Super Bowl” – campania agentiei Ketchum USA 
pentru Frito-Lay (USA),  “C’est so Paris!”
– campania
agentiei Fleishman-Hillard pentru cresterea numarului de turisti in Franta, “Electrolux Kitchen Stage”-  PR in jurul unui
reality show online despre viata in bucatarie si “Schools without bullying”,
realizata in Polonia in numele a 16 publicatii de presa pentru prevenirea
violentei in scoli.

Premiile IPRA, cunoscute ca premiile OSCAR
ale industriei de PR, sunt acordate in fiecare an de catre un juriu international
format din reputati practicieni si membri ai comunitatii academice, pe baza
unor criterii precum cercetarea si evaluarea, creativitatea, eficienta si
respectul pentru standardele etice. 

Competitia de anul acesta a selectat 21 de campanii din
cele 107 finaliste, provenind din 46 de tari ale lumii. Castigatorii sunt
premiati in cadrul galei decernarii Golden World Awards, pe 6
noiembrie 2007, la Londra.

Sursa: Capital