România s-a întors cu trei trofee de la festivalul de publicitate Eurobest

Doua agentii de publicitate romanesti, Leo Burnett si Starcom, au fost premiate in cadrul festivalului european de publicitate Eurobest 2007. Starcom a primit un trofeu de argint la categoria Use of Mixed Media pentru campania “1 in 8 women”, realizata pentru Avon Romania, iar Leo Burnett a castigat doua trofee de bronz pentru campania Western Union, lucrarile premiate fiind “Sweden”, la categoria Outdoor, si “Stereo”, la categoria radio.

Doua agentii de publicitate romanesti, Leo Burnett si Starcom, au fost premiate in cadrul festivalului european de publicitate Eurobest 2007. Starcom a primit un trofeu de argint la categoria Use of Mixed Media pentru campania “1 in 8 women”, realizata pentru Avon Romania, iar Leo Burnett a castigat doua trofee de bronz pentru campania Western Union, lucrarile premiate fiind “Sweden”, la categoria Outdoor, si “Stereo”, la categoria radio. Agentia europeana a anului la Eurobest a fost desemnata DDB London, urmata de TBWAîParis si DDB  Düsseldorf. 

Totodata, au primit nominalizari din partea juriului si lucrarile agentiilor Media Direction, Graffiti BBDO, McCann Erickson, TBWAMerlin si Propaganda.

Lansat in 1988, Eurobest este un festival de publicitate european care premiaza cele mai bune creatii publicitare din TV/cinema, presa scrisa, outdoor, radio, media, direct & sales promotion si integrated advertising. La editia din acest an au fost inscrise 5.333 lucrari din 37 de tari.

Sursa: Capital

Data: 3 Decembrie 2007