Jumătate dintre românii intervievați preferă să cumpere CD-uri, DVD-uri, cărţi şi jocuri video mai degrabă online decât din magazine, iar 61% preferă să achiziţioneze online bilete de avion şi vacanţe în același mod.
Deocamdată, bunurile de lux reprezintă categoria cu cea mai mică probabilitate de achiziţie online în România (14%), dar și la nivel internaţional (28%). În ceea ce priveşte bunurile alimentare, doar 20% dintre respondenţii români au declarat că şi-ar face cumpărăturile online. KPMG concluzionează că românii continuă să opună rezistenţă plăţilor pentru conţinut şi servicii online, iar deciziile de cumpărare sunt puternic influenţate de comentariile postate online de alți utilizatori.
În Romania, aproximativ 15% dintre respondenţi au declarat că accesează știri şi cumpără produse de pe telefoane inteligente şi iar 3% au afirmat că utilizează aceste servicii cu ajutorul tabletei.
Studiul a fost derulat în 31 de ţări, unde s-a observat că oamenii apelează din ce în ce mai mult la utilizarea calculatorului personal, a telefonului sau a tabletei când doresc să caute cadouri, să verifice recomandările altor utilizatori, să compare preţuri, să acceseze cupoane de reduceri online sau să platească pentru bunurile achiziţionate.
Ce fac românii atunci când sunt online
28 ianuarie 2012, 08:32
Ultima modificare în 28 ianuarie 2012, 10:32
Aproximativ 73% dintre români petrec în jur de 2 ore pe zi online pentru a face cumpărături sau pentru a se informa despre diferite produse şi servicii, arată un studiu realizat de KPMG
Etichete: achizitie,
cos cumparaturi,
electronic,
kpmg,
online,
studiu
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook