Rezultatele au fost uşor sub aşteptări. Motivul? Standul României a costat 2,5 milioane de euro, iar bugetul total alocat evenimentului a fost de 27 de milioane de lei, Ministerul de Externe justificând fondurile prin speranţa de a atrage şapte milioane de vizitatori în rândul căruia să reuşească să promoveze cultura, turismul şi, în mai mică măsură, oportunităţile investiţionale ale României.
Acum, după tragerea liniei, se pare că numărul de vizitatori a depăşit 5,5 milioane. Cel mai mare aflux de curioşi, 75.000 la număr, a fost înregistrat în weekendul 16-17 octombrie.
16 octombrie a fost, de atlfel, ziua în care şi a nivelul întregii expoziţii s-a stabilit recordul istoric de spectatori – 1,03 milioane (recordul anterior fusese stabilit la Expo Osaka din 1970: 835.832 de vizitatori într-o singură zi). Per total, Expo Shanghai a reuşit să atragă 73 de milioane de vizitatori, cu trei milioane peste ţinta propusă înaintea lansării.
România la Expo Shanghai – populară, dar nu destul
1 noiembrie 2010, 13:08
Ultima modificare în 1 noiembrie 2010, 15:08
Aseară a luat sfârşit Expo Shanghai, cel mai amplu eveniment expoziţional din lume, lansat în urmă cu şase luni. A fost, de altfel, şi prima expoziţie mondială la care România a participat cu pavilion propriu.
Etichete: shanghai,
turism
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook