„Crearea de locuri de muncă nu mai este suficientă. Trebuie să ne punem problema: ce fel de locuri de muncă creăm? Nici măcar nu ar trebui să ne fie frică să desfințăm locuri de muncă. (…) Cât despre Made in China…ei bine, nu mai este o recomandare negativă”, a mai spus directoul general al STIHL.
Dovadă că România este o piață profitabilă stă și inevstiția de circa șase milioane de euro, pe care STIHL o face în extinderea spațiului din Otopeni, un proiect care a fost deja început, și care, se va finaliza anul viitor. „Avem în vedere o extindere pentru logistică de 3000 mp impusă de dezvoltarea business-ului nostru, dar și extinderea cu 300 de mp a spatiului destinat pregătirii personalului tehnic. Facilitatea de training este unică la nivel național pentru industria noastră și vizează angajații dealer-ilor STIHL din toată țara”, spune Ioan Mezei.
STIHL este o companie de familie care anul trecut a împlinit 90 de ani.Tot atunci, firma a raportat afaceri de circa 3,46 miliarde de euro, în creștere de la 3,25 miliarde de euro. La nivel național, numără peste 360 de magazine, iar compania a demarat încă de anul trecut un amplu proces de reconfigurare vizuală a spațiilor comerciale, investiţie evaluată la peste cinci milioane de euro. Numărul magazinelor care vor fi aduse la noi standarde în acest an va crește cu 80%. Cel mai înalt standard de magazin este denumit flagship store, la nivel național existând 50 de astfel de spații. Anul acesta compania își propune să inaugureze minim 20 magazine de tip flagship store.