Mai mult, la numărul tentativelor de fraudă identificate automat sau manual de către specialiștii ePayment în securitate la plata online, se adaugă un număr mediu de peste 15.000 de incidente de plată procesate de către operatorii companiei în 2011.
Timpul mediu de răspuns pe Hotline pentru preluarea unui astfel de incident este de 25 de secunde iar volumul tranzacțiilor care au fost recuperate astfel de către departamentul suport pentru clienții ePayment se ridică la alți 520.000 euro în 2011. În ceea ce privește tentativele de fraudă, domeniile cele mai interesante au fost: telecom (41% dintre încercări s-au îndreptat către acest domeniu, favorite fiind aici site-urile pentru reîncărcarea cartelelor prepay), servicii turistice (22%) și alte servicii (13%). Cele mai puțin predispuse domenii la încercarile de fraudare au fost retail IT&C, divertisment și plata de utilități, fiecare dintre ele însumând între 1 și 4% din totalul încercărilor de fraudă.
Cardurile folosite în tentativele de fraudă sunt emise în proporție de 38% din Statele Unite, 21% din România, 10% din Italia, 10% din Marea Britanie. Restul cardurilor folosite în încercările de a depăși sistemul de securitate ePayment au fost emise din Franța, Australia, Germania, Brazilia și Canada. În urma localizării persoanelor care au efectuat tentativele de fraudă a reieșit că acesta provin din România (24%), Statele Unite (33%), Italia (8%), Marea Britanie (7%) și din alte țări precum Franța, Brazilia, Spania, Germania, Columbia.