România-Olanda este cea mai urmărită partidă de până acum de la Campionatul European de Fotbal 2008. Peste 4,5 milioane de telespectatori la nivel naţional au urmărit ultimul meci al României la Euro 2008, transmis în direct de TVR 1 marţi, 17 iunie, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Meciul, transmis în direct în intervalul orar 21:45-23:37, a avut, la nivel naţional, un rating mediu de 22,9% şi
România-Olanda este cea mai urmărită partidă de până acum de la Campionatul European de Fotbal 2008. Peste 4,5 milioane de telespectatori la nivel naţional au urmărit ultimul meci al României la Euro 2008, transmis în direct de TVR 1 marţi, 17 iunie, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA).
Meciul, transmis în direct în intervalul orar 21:45-23:37, a avut, la nivel naţional, un rating mediu de 22,9% şi o cotă de piaţă medie de 50,8%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, o audienţă medie de 25,7% şi un share de 54,3%, fiind urmărit de aproape 3 milioane de telespectatori.
Cel mai umărit minut al transmisiunii a fost, la nivel naţional, 22:26, când peste 5,4 milioane de oameni se uitau la TVR 1 (rating 27,4%, share 57,8), iar la nivel urban, 22:58, când TVR 1 avea peste 3,5 milioane de telespectatori (rating 31%, share 66%).
Cealaltă partidă a serii, transmisă simultan de TVR 2, în intervalul 21:45-23:38, a avut, la nivel naţional, un rating mediu de 1,8% şi un share de 3,9%, iar la nivel urban, o audienţă medie de 2,2% şi o cotă de piaţă medie de 4,6%. Minutul „de aur” al meciului Franţa-Italia a fost, la nivel naţional, 22:32, când peste 2 milioane de oameni urmăreau TVR 2 (rating 10,3%, share 21,7%), iar la nivel urban, 22:10, când postul avea peste 1,3 milioane de telespectatori (rating 11,6%, share 23,3%).
Emisiunea Euro Show, transmisă în direct de TVR 1 după meciuri, între 23:51 şi 00:55, a avut o audienţă medie de 3,8% la nivel naţional şi o cotă de piaţă medie de 18,8%. La nivel urban, emisiunea a înregistrat 4,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,8%.
Sursa: TVR