România ocupă, anul acesta, locul 25 în acest top, în urma unor state precum Letonia (13) sau Lituania (14), care în urmă cu un an se aflau pe poziții mai joase decât cea a țării noastre (22, respectiv 21). Și Bulgaria este mai bine plasată, chiar dacă a coborât patru locuri în clasament: vecinii de la sud de Dunăre se află, anul acesta, pe locul 17, față de 13 în 2009.
Analiza A.T Kearney plasează pe primele trei poziții India, China și Malaezia, datorită combinației de resurse umane și costuri mici. De fapt, aceste țări s-au aflat în fruntea acestui clasament încă de la prima sa ediție, în 2003. În același timp, fluctuațiile cursului valutar au fost de bun augur pentru țări ale căror costuri le împingeau spre coada clasamentului, precum statele baltice, Marea Britanie, Mexic și Emiratele Arane Unite.
Clasamentul A.T Kearney este realizat prin analizarea a 50 de țări din punct de vedere al activităților externalizate, inclusiv servicii IT și call-centere. Sunt luați în considerare 39 de indicatori din trei mari categorii: omponenta financiara și de costuri, resursele umane, mediul macroeconomic și de business.

1.   India (locul din 2009: 1)

2.   China (2)

3.   Malezia (3)

4.   Egypt (6 )

5.   Indonesia (5)

6.   Mexic (11)

7.   Tailanda (4)

8.   Vietnam (10)

9.   Filipine (7)

10. Chile (8)

11. Estonia (18)

12. Brazilia (12)

13. Letonia (22)

14. Lituania (21)

15. Emiratele Arabe Unite (29)

16. Marea Britanie (31)

17. Bulgaria (13)

18. SUA (14)

19. Costa Rica (23)

20. Rusia (33)

21. Sri Lanka (16)

22. Iordania (9)

23. Tunisia (17)

24. Polonia (38)

25. România (19)