România TV, postul cel mai urmărit în ziua alegerilor de duminică

În ziua votului, românii au ales să se informeze de la postul de televiziune România TV, care a înregistrat audiențe record, devenind lider absolut la nivel național. Conform datelor oficiale de audiență, postul a devansat categoric PRO TV și alte posturi de știri, captând atenția publicului din toate orașele și satele țării.

Pe parcursul întregii zile de vot, postul de televiziune a atras cel mai mare număr de telespectatori, fiind preferată pentru știri și emisiuni dedicate alegerilor. Publicul a ales să urmărească rezultatele votului și să se informeze în timp real de la acest post, care a difuzat cele mai bune informații și imagini, oferind exclusivități și invitați de marcă.

Cota de piață pe parcursul întregii zile

  1. ROMÂNIA TV – 11,8%
  2. ANTENA 3 – 8,2%
  3. DIGI 24 – 3,5%
  4. REALITATEA PLUS – 3,3%

Cota de piață în intervalul 22.00-22.15

  1. ROMÂNIA TV – 17,3%
  2. PRO TV – 14,0%
  3. ANTENA 3 CNN – 12,4%
  4. ANTENA 1 – 7,8%

„I-am bătut ca Nicușor Dan pe toți ăilalți la un loc”

Jurnalistul Victor Ciutacu a subliniat succesul impresionant al postului TV în ziua alegerilor, comparând audiențele postului cu performanțele politice.

„I-am bătut ca pe covoare. Sau, mă rog, ca Nicușor Dan pe toți ăilalți la un loc”, a declarat Ciutacu, referindu-se la cota de piață de 7 puncte de audiență în momentul de vârf al alegerilor.

El a menționat că postul a depășit PRO TV și a dublat audiența Antenei 1 în acel interval.