Ediţia din anul acesta propune 15 noi categorii de concurs, la care se adaugă alte nouă, deja existente. Cele mai bune campanii înscrise în cele 24 de secțiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, pe 27 octombrie, la Palatul Parlamentului.
Companii, organizaţii non-guvernamentale şi agenţii de PR îşi pot înscrie campanile în secţiuni de concurs precum : Comunicare corporatistă, PR pentru marketing, Comunicare de criză, Digital PR şi Social media, Comunicare internă, Responsabilitate socială, Comunicarea proiectelor de mediu, Media Relations, Public Affairs/ Advocacy/ Lobby, Comunicare financiară, Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă etc.
Jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald’s România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens etc.
"În lunga noastră călătorie de la debut şi până astăzi ne-am înconjurat de cei mai buni practicieni şi cercetători în PR din lume. Astăzi suntem deosebit de mândri să vă prezentăm cel mai divers şi reprezentativ juriu din istoria competiţiei. O echipă internaţională de 33 de practicieni din 7 ţări, pregătiţi să-şi confrunte talentul şi experienţa cu performanţele şi creativitatea profesioniştilor români", declară Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications.
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA) și țin cont de oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea şi creativitatea.
Anul trecut, Lowe Public Relations a fost desemnată "Agenția de PR a Anului" în cadrul PR Award. În afara competiției, juriul i-a acordat distincția "Comunicatorul Anului" lui Raed Arafat, fondatorul SMURD și subsecretar de stat în Ministerul Sănătății.