Zilnic, in toate publicatiile, pornind de la gazetele locale pana la cotidienele cu distributie nationala, apar mii de anunturi de mica publicitate. O parte din domeniile in care se incadreaza anunturile sunt clasice: vanzari, cumparari, auto, imobiliare, matrimoniale, diverse oferte de servicii, pierderi sau comemorari. In ultimul timp, au aparut si noi tipuri de anunturi, care ilustreaza foarte bine haosul din Romania contemporana. Ghicitoare si vrajitoare isi autopromoveaza rezultatele cu suficienta subtilitate pentru a-i pacali pe unii cititori si a starni rasul altora: „Multumesc din suflet doamnei… care mi-a adus baiatul acasa si mi-a lecuit barbatul de betie. Apelati cu incredere la tel…” Rubrica de matrimoniale a fost deturnata, in aproape toate cotidienele de mare tiraj, de firmele care administreaza telefoane erotice. La rubrica diverse, unii cititori suparati ameninta si protesteaza impotriva NATO, a partidelor si liderilor politici, impotriva primarului comunei sau a fostei sotii. Sunt cautati membri fondatori pentru partide cu titulatura pompoasa. Prin intermediul anunturilor de mica publicitate se fac glume proaste la adresa amicilor sau a dusmanilor, iar diversi escroci intind curse potentialelor victime. Totul este ieftin si comod.
Majoritatea cotidienelor primesc comenzi pentru anunturi la redactie, insa este mult mai comod pentru clienti sa contracteze anuntul printr-o agentie specializata. Acestea ofera spatiu pentru anunturi in mai multe cotidiene de mare tiraj, fiind posibila comandarea aparitiei anuntului concomitent in mai multe ziare.
Romania Libera a introdus un sistem modern de comanda a anunturilor. Acestea sunt comandate telefonic prin intermediul telefoanelor cu suprataxa. Anunturile sunt preluate 24 de ore din 24, iar tariful este de 9.000 lei/30 secunde. Numerele de telefon difera in functie de rubrica la care se incadreaza anuntul.
Matrimonialele
au regim special
Ziarul Bursa ofera spatiu pentru anunturi gratuite. Acestea se comanda pe baza unui cupon decupat din ziar si pot avea maximum 15 cuvinte. Anuntul gratuit apare in doua-trei zile de la data primirii la redactie. Beneficiarii unui anunt gratuit trebuie sa respecte anumite reguli. Pot trimite maximum trei anunturi intr-un numar, iar acelea trebuie sa fie publicate la rubrici diferite si este obligatorie precizarea pretului tranzactiei.
Pentru a nu avea de-a face cu glumeti, la rubrica matrimoniale, in cazul in care se mentioneaza adresa sau telefonul solicitantului, acesta trebuie sa prezinte un act de identitate la sediul ziarului Bursa. Nu se publica anunturi tip Caritas, religioase, politice, care contin obscenitati sau care solicita trimiteri de valori. Tariful pentru urgente este de 3.000 lei.
Exista si ziare specializate in publicarea de anunturi.Acestea sunt cumparate special de persoanele care doresc sa studieze diversele oferte de pe piata. Anuntul Telefonic publica aproximativ 14-15.000 de anunturi in fiecare numar. Tariful unui anunt de 12 cuvinte este de 3.500 lei. Comanda se poate face si telefonic, in acest caz tariful fiind 9.900 lei pe minut, iar anuntul apare in 48 de ore.
Romanii ataca NATO prin mica publicitate
16 septembrie 1999, 12:00
Ultima modificare în 16 septembrie 1999, 15:00
Zilnic, in toate publicatiile, pornind de la gazetele locale pana la cotidienele cu distributie nationala, apar mii de anunturi de mica publicitate. O parte din domeniile in care se incadreaza anunturile sunt clasice: vanzari, cumparari, auto, imobiliare, matrimoniale, diverse oferte de servicii, pierderi sau comemorari. In ultimul timp, au aparut si noi tipuri de anunturi, care ilustreaza foarte bine haosul din Romania contemporana. Ghicitoare si vrajitoare isi autopromoveaza rezultatele cu suf
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Reclama Bancii Populare ascunde credite costisitoare
- Radiocomunicatiile ameninta Radioul si Televiziunea publica
- Fondurile mutuale se specializeaza sub presiunea pietei
- Pretul sau privatizarea
- Relicvele antice atrag turistii intr-un sat uitat de lume
- Rafo si Petromidia redivivus
- Trei companii se lupta pentru politele pe viata
- Stil de viata american intre blocurile din Vitan
- Agromecuri – Blue chips-urile pietei RASDAQ
- Trucurile unui bun ascultator