Aceasta este concluzia la care au ajuns managerii companiei lituaniene Europa Group, unul dintre jucătorii cheie pe piaţa imobiliarelor. Balticii au inaugurat azi Trattoria Fedelini, un local la modă, situat în centrul Capitalei. Restaurantul reprezintă cea de-a doua investiţie a grupului lituanian pe segmentul “food&bar”, după ce, la începutul lunii martie a deschis, în Centrul istoric, pubul Dirty Hary’s.
Trattoria Fedelini are o suprafaţǎ de 250 metri pǎtraţi şi este dezvoltatǎ pe trei nivele, având 160 locuri disponibile.
“Am ales pentru a doua locaţie specifiul de <<trattorie>> întrucât studiile de piaţǎ ne-au arǎtat apetitul românilor atât pentru acest concept, cât şi faţǎ de meniul şi bǎuturile specifice. Fedelini este un brand propriu care va reflecta ambianţa caldǎ şi primitoare a trattoriilor pe care le regǎsim în Italia. Ne adresǎm în primul rând persoanelor care lucreazǎ în zonǎ şi care vor putea servi prânzul la Fedelini sau, dupǎ program, se vor opri la noi pentru o cinǎ , ca în Italia. În plus, desigur, vizǎm şi alţi consumatori dornici de o mâncare italieneascǎ veritabilǎ, un vin bun şi servicii impecabile, atât în cursul sǎptǎmânii, cât şi în weekend-uri”, a precizat Daniel Ticu, Director Divizie “Food& Beverage” Europa Group.
Planul de business al Europa Group prevede pentru anul în curs deschiderea a minim şase locaţii pe segmentul “food&bar”. Lituanienii vor inaugura la anul, tot în Centrul Vechi un hotel de patru stele, Europa Royale.