„Vânzările Alexandrion Grup România au scăzut doar cu 3% în volum. Pentru noi, a fost un an foarte bun, a fost un an în care am înotat împotriva curentului și asta ne-a consumat resurse şi energie, totul având ca finalitate atingerea unor cote de piaţă maxime istorice în cel mai greu an din trecutul recent.”, comentează Gyuri Eperjessy, directorul comercial al Alexandrion Grup România, datele privind mersul pieței în 2010.
Compania a ajuns anul trecut la vânzări de 265 de milioane de lei, cu puțin peste cifrele raportate pentru 2009, în ciuda scăderii în volum. Iar pentru noul an se așteaptă la o creștere mai serioasă. Potrivit reprezentantului Alexandrion, „dacă piaţa rămâne aceeaşi şi în 2011, estimăm o creştere a veniturilor noastre cu minimum 5-6%. Un factor important în atingerea acestui obiectiv este implicarea Guvernului prin luări de măsuri drastice împotriva pieţei negre, pe care o evaluăm la 25% pentru brandy şi la 30% pentru vodka.”