Vânzările pe piaţa locală ale producătorului de spume poliuretanice Den Braven au crescut cu 7% în primele şase luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2009, la 7,5 milioane de euro. Creşterea vine din produsele pentru lucrări de renovare a locuinţelor personale care au avut o pondere de 80% în totalul rulajului. „O tendinţă importantă remarcată în ultimele luni este preocuparea din ce în ce mai intensă a românilor de a-şi termoizola propriile locuin
Vânzările pe piaţa locală ale producătorului de spume poliuretanice Den Braven au crescut cu 7% în primele şase luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2009, la 7,5 milioane de euro. Creşterea vine din produsele pentru lucrări de renovare a locuinţelor personale care au avut o pondere de 80% în totalul rulajului.
„O tendinţă importantă remarcată în ultimele luni este preocuparea din ce în ce mai intensă a românilor de a-şi termoizola propriile locuinţe în perspectiva unei ierni care va solicita costuri energetice mai mari decât în alţi ani şi care, deşi se confruntă cu reduceri semnificative ale veniturilor, au decis că este mai rentabil să facă acest efort financiar acum, decizie favorizată, e drept, şi de scăderea din acest an a preţurilor la ferestrele de tip-termopan”, a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.
Valoarea totală a vânzărilor Den Braven România, inclusiv exporturi, în perioada ianuarie-iunie 2010, a atins un nivel de 16,3 milioane de euro, cu 40% mai mare decât cel consemnat în primul semestru din 2009, în contextul în care exporturile au crescut peste două ori până la 6,9 milioane de euro.
Vânzări prin magazine de bricolaj
Den Braven România şi-a dublat, în medie, vânzările către marile lanţuri de magazine specializate în vânzarea materialelor de construcţii, finisaje şi bricolaj.
„Creşterea vânzărilor din cadrul marilor reţele de magazine specializate a fost influenţată de lipsa din acest an a proiectelor mari din construcţii, care în trecut determinau firmele să cumpere cantităţi mari pe stoc, pentru care obţineau discounturi considerabile. În prezent, deoarece majoritatea lucrărilor sunt mici, foarte multe firme de montaj preferă să cumpere direct de la raft cantităţi mai reduse de materiale, pentru a nu-şi bloca fondurile”, a explicat directorul general al Den Braven România.
Singurele proiecte noi pentru care compania a livrat produse în acest an au fost hotelul Ramada şi centrul comercial Plaza Mall, ambele din Oradea.
Pentru acest an, compania şi-a bugetat o cifră de afaceri de minimum 35 de milioane de euro.