Peste 80% dintre apelurile redirecționate de LUC au fost efectuate către BCR, BRD și CEC Bank.
Un procent de 6% dintre apelurile recepționate nu au putut fi redirecționate, întrucât băncile apelate nu sunt înscrise în serviciul LUC.
Băncile înscrise în LUC sunt BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost si CEC Bank, care reprezintă peste 60% din cardurile valide in circulație.
17% dintre apelurile reclamanților au fost primite în zilele de luni, iar 8% dintre apeluri au fost înregistrate în intervalul orar 22:00 – 06:00.
Linia de Urgență pentru Carduri este în al doilea an de funcționare și a fost înființată cu sprijinul Asociației pentru Plăți Electronice din România (APERO).
Este un serviciu care funcționează ca un punct de contact pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate, emise în România.
Linia poate fi apelată non-stop, din țară sau din străinatate, de pe linii telefonice fixe și mobile.
Românii au ținut ocupată Linia de Urgență pentru Carduri
18 iulie 2011, 21:27
Ultima modificare în 19 iulie 2011, 00:27
La jumătatea acestui an, serviciul LUC (Linia de urgență pentru carduri) a înregistrat cu 60% mai multe apeluri de la români care au solicitat blocarea cardurilor pierdute sau furate, față de aceeași perioadă a anului trecut, arată un comunicat al Transfond.
Etichete: apeluri,
carduri,
carduri bancare,
cont blocat
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook