Reţelele AT&T, Verizon şi Sprint sunt verificate şi analizate permanent pentru a funcţiona corespunzător de la centrul de servicii Nokia aflat la Timişoara. O echipă de români se asigură că nu apar probleme software sau hardware, iar clienţii operatorilor americani nu au probleme în a folosi reţelele.
Centrul Nokia oferă servicii cu valoare adăugată 24 de ore și 7 zile pe săptămână, în șapte limbi, deservind clienți cheie din țări precum Franța, Germania, Olanda, Belgia, Marea Britanie și multe altele. Printre clienţii Nokia TImişoara se numără Bouygues Telecom sau Telefonica Deutschland.
Campusul Nokia găzduiește cel mai mare centru de cercetare și dezvoltare (R&D) din industria de telecomunicații din România şi este al doilea cel mai mare astfel de centru al finlandezilor, cel mai mare fiind în Portugalia.
În ţară, Nokia are contracte cu toţi marii operatori precum Orange, Vodafone, Telekom sau RCS&RDS. În ceea ce priveşte tehnologia 5G, Nokia nu are un contract semnat cu vreun operator român, aşa cum se întâmplă la nivel mondial, unde colaborează cu Orange sau Vodafone, însă speră să obţină unul.