Respectul pentru mașinile personale ale șoferilor parteneri este una dintre cele mai importante valori, precizează Uber, care anunță măsuri pentru creșterea gradului de calitate al ”comunității Uber”. Astfel, nu doar șoferii, ci și clienții ar putea fi eliminați din aplicație, dacă vor încălca anumite reguli.
Uber are deja un proces prin care îi elimină din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab. Vineri compania a lansat însă și un sistem cu ajutorul căruia să îndepărteze utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătă șoferilor parteneri că sunt și de partea lor.
Astfel, calitatea comunității Uber este asigurată, a spus Nicoleta Schroeder, Manager General Uber România. Atunci când utilizatorii primesc în mod constant feedback negativ și evaluări slabe, aceștia vor primi o notificare în aplicație, alături de sugestii de îmbunătățire.
În cazul în care feedback-ul negativ continuă, următorul pas va fi suspendarea temporară a contului, pentru o săptămână. Dacă situația se repetă, există posibilitatea dezactivării definitive.
Iar șoferii parteneri sunt evaluați după o serie de criterii: dacă au oferit asistența cerută de utilizator, dacă întreaga călătorie s-a desfășurat în siguranță, dacă au tratat călătorul cu respect și l-au făcut să se simtă confortabil etc.
Însă lucrurile funcționează și vice-versa, iar șoferii evaluează utilizatorii la finalul curselor. Responsabilitatea lor presupune să trateze atât șoferul, cât și automobilul acestuia cu respect, să nu-i ceară să depășească limita de viteză din cauza unor posibile întârzieri și să nu fie nepoliticoși sau abuzivi față de șoferii parteneri.
Uber nu încurajează astfel de comportamente din partea șoferilor, dar nici a călătorilor, precizează compania, într-un comunicat.
În consecință, Uber introduce noi măsuri de siguranţă cu scopul de a avea călătorii mai plăcute, atât pentru utilizatori, cât și pentru șoferi. Astfel, dacă până acum şoferii cu un comportament necivilizat erau excluși din aplicație, acum această măsura va fi aplicată şi pasagerilor, a anunțat vineri compania.
Pentru șoferii parteneri, respectul pentru mașinile personale este una dintre cele mai importante valori, întrucât acestea reprezintă locul în care își petrec ziua de lucru. Chiar dacă majoritatea curselor se desfășoară fără incidente, există întotdeauna și mici evenimente neplăcute pentru șoferii parteneri.
Tocmai de aceea, ca parte a Ghidului Comunității Uber, compania lansează un nou sistem de evaluare a șoferilor, care promovează un comportament standard respectat de toți cei care folosesc aplicația Uber – fie utilizatori sau șoferi parteneri.
Majoritatea șoferilor parteneri Uber sunt respectuoși și atenți, iar datele ne arată că un alt avantaj al platformei companiei este și calitatea utilizatorilor. Totuși, șoferii reprezintă o parte fundamentală a comunității și compania vrea să se asigure că ei lucrează într-un mediu sigur și confortabil.