Potrivit studiului, cele mai multe comenzi la nivel naţional realizate de mileniali se înregistrează joia, vinerea şi sâmbăta, în intervalele orare 11,00 – 14,00, pentru masa de prânz, respectiv 18,00 – 20,00, pentru cină, intervale care s-au mărit odată cu recenta introducere a opţiunii de precomandă pe platformă.
"Cei mai activi clienţi pe platforma foodpanda sunt cei din generaţia milenialilor, care preferă să comande direct din aplicaţie. Cele mai importante aspecte care îi determină să comande online sunt în primul rând diversitatea restaurantelor listate, dar şi varietatea de preţuri şi bucătării, de la fine dinning la fast food. Referitor la aşteptările pe care aceştia le au de la livratori, milenialii îşi doresc ca mâncarea să fie livrată într-un timp cât mai scurt, de aproximativ 30 de minute sau să nu depăşească timpul de livrare precizat pe site", a declarat Radu Bălăceanu, country manager Foodpanda România.
Conform datelor foodpanda, bucureştenii sunt cei care fac cele mai mari comenzi de mâncare, cu o valoare medie de circa 59 de lei, urmaţi de braşoveni, cu 52 de lei, clujeni, care dau 48 de lei pe mâncarea comandată online, şi ieşeni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei.
În top trei cele mai comandate feluri de mâncare internaţionale de către mileniali se află pizza, burgerii şi pastele, iar în ceea ce priveşte mâncarea tradiţională, ceafa de porc cu cartofi prăjiţi, ciorba de văcuţă şi micii sunt printre preparatele culinare preferate.
Foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 440 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzău.