Un studiu realizat de Auto.ro împreună cu Daedalus Millward Brown relevă faptul că marca Honda se află în topul indicelui de satisfacție al românilor. Pe locurile următoare se află Mazda și Volvo.
Conform raportului anual “Analiza pieţei auto 2012 din România”, românii se declară cel mai satisfăcuți de Honda. La capitolul „Nivel general de satisfacție față de autoturism”, marca niponă a acumulat 6,29 puncte dintr-un maxim de 7. Pe locurile următoare în clasamentul satisfacției se află Mazda cu 6,12 puncte, urmată de Volvo cu 6,1 puncte. Pe locurile următoare se află, în ordine, BMW (6 puncte), Toyota (5,93 puncte), Mercedes-Benz (5,91 puncte), Nissan (5,9 puncte), Volkswagen (5,82 puncte), Skoda (5,82 puncte) și Audi (5,82 puncte).
Tot marca Honda conduce și în clasamentul fiabilității percepute. Cu 6,47 de puncte din 7 posibile, brandul nipon a depășit Volvo (6,24 puncte) și Toyota (6,16 puncte). Și în privința costurilor de întreținere, respondenții au considerat că Honda se comportă cel mai bine. Cu 5,76 puncte din 7, acest brand ocupă locul întâi la acest capitol fiind urmat de cehii de la Skoda (5,75 puncte) și germanii de la Opel (5,71 puncte). Conform realizatorilor studiului, posesorii de Honda (91,8%) sunt și cei care ar recomanda cel mai des pentru achiziție același brand datorită gradului ridicat de fiabilitate, costului rezonabil de întreținere și service. În această privință pe locul secund se află KIA (90,8%), iar pe locul trei Audi (88,4%).
“Analiza pieţei auto 2012 din România” este al patrulea raport anual dezvoltat de Auto.ro în parteneriat cu compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown. Studiul a fost realizat în perioada iunie-decembrie 2012, pe un eşantion reprezentativ de 11.740 de respondenţi cu vârsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosită a fost sondajul online.
Citește și: