Românii îşi pot plăti facturile mai simplu, direct de pe mobil

facturi

O veste foarte bună pentru toţi românii vine din partea operatorului PayPoint. Plata tuturor facturilor va fi de acum mai simplă ca niciodată.

PayPoint, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România, anunță lansarea aplicației de mobil PayPoint, facând astfel un pas important către nevoile actuale ale consumatorilor. Soluția de plată cu cardul prin intermediul aplicației PayPoint este furnizată de Alpha Bank Romania în parteneriat cu Europayment Services (EuPlătesc.ro).

Aplicația mobilă a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piața de IT & Digital Marketing din România, specializat în soluții și servicii de transformare digitală.

Aplicația PayPoint permite clienților să plătească direct de pe propriul telefon facturile la utilități, precum apă, gaze sau electricitate, să-și reîncarce creditul pentru cartelele PrePay, să efectueze plata online, recurentă sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru servicii diverse, precum si sa isi alimenteze conturile utilizate pentru plati online. Pe parcurs, în aplicație vor fi introduși noi furnizori, precum și alte servicii.

Noua aplicație vine cu functionalitati ce permit utilizatorilor setarea unei notificări de reamintire pentru plata facturilor lunare, posibilitatea de a face plata unei facturi pentru o altă persoană, afișarea soldului actualizat pentru o serie de furnizori de utilități publice si reîncarcarea creditului pentru oricâte numere de telefon. Operatiunile poti fi efectuate imediat sau pot fi salvate in aplicatie pentru a fi platite ulterior, individual sau toate odata.

Utilizatorii aplicației au la dispoziție mai multe metode de a înregistra în aplicație informațiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factura, introducerea codului de client sau încărcarea facturii în format PDF, direct din email. Plata se poate face utilizând un card salvat în aplicație sau prin introducerea unui card valid de fiecare dată când este inițiată o plată online.

Implementarea aplicatiei a avut in vedere cerintele consumatorilor de servicii digitale, de aceea componenta UX (user experience) a aplicației ofera o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit.

Aplicația PayPoint este disponibilă gratuit, cu acces integral pentru utilizatori la toate funcționalitățile oferite, pentru un numar nelimitat de tranzactii și poate fi descărcată pe smartphone-uri ce rulează sisteme de operare Android sau iOS, din magazinele de aplicații Google Play sau App Store.

“PayPoint este lider de piață în ceea ce privește încasarea facturilor în numerar, prin rețeaua sa de peste 19.000 de parteneri, cu acoperire națională. După o prezență de peste 12 ani pe piața românească, este momentul acum să ajungem la o nouă categorie de consumatori, respectiv a celor care preferă confortul plăților online, mai ales acum, când toți suntem preocupați de distanțarea fizică și siguranță sanitară. Utilizarea aplicației PayPoint se face intr-un mod simplu, rapid și sigur pentru toate tipurile de servicii și tranzacții disponibile și le permite clienților să efectueze plăți, facil, dintr-un singur loc, către diferiți furnizori de utilități și servicii într-un mod flexibil, direct de pe telefonul mobil. Am redus timpul petrecut de fiecare dintre utilizatorii aplicației pentru aceste tipuri de operațiuni, prin integrarea unor funcționalități smart, respectând în același timp toate standardele de siguranță”, a declarat Lewis Alcraft, Managing Director PayPoint România.

„Am dezvoltat noua aplicație de mobil pentru PayPoint pentru a aduce la îndemână utilizatorilor săi o alternativă la serviciile din offline, în special în contextul provocat de pandemie. Aplicația PayPoint a beneficiat de o abordare integrată marca Zitec, ceea ce a presupus dezvoltarea aplicației mobile, componenta de user experience și campania de promovare concepută de divizia de Digital Marketing. Rezultatele diviziei de Digital Marketing din ultimii ani, backgroundul nostru tehnic și investițiile în dezvoltarea diviziei de Mobile în cadrul companiei, constituie un avantaj real pentru clienții noștri în demersurile lor de transformare digitală, Zitec devenind un one-stop solution provider pentru soluții de acest tip”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner Zitec.

“Ne bucurăm să susținem proiectele partenerilor noștri și suntem încrezatori că prin această nouă soluție de plată venim în întampinarea nevoilor consumatorilor și a companiilor partenere, cu modalități de tranzacționare online, ușor de implementat și foarte sigure, adaptate standardelor de securitate aplicabile plăților prin card. Dezvoltarea acestei soluții de plată, la care am colaborat împreuna cu EUROPAYMENT SERVICES (EuPlatesc.ro), reprezintă încă un pas înainte în procesul nostru de expansiune, dar și de continuare a strategiei de consolidare a soluțiilor digitale solicitate de piața locală.”, a declarat Viorel Vasile, Director Unitatea Carduri Alpha Bank România.