În urmă cu ceva ani, aproape că nu exista tânăr român, student sau licean, să nu-și etaleze fotografiile făcute cu telefonul mobil pe hi5, o rețea de socializare care a cunoscut un succes enorm în România și nu numai. În era Facebook, hi5 nu mai are loc.
Luna martie este prima de la listarea hi5.com în SATI când rețeaua de socializare a făcut sub un miliard de afișări, în condițiile în care "în vremurile de glorie" depășea lejer două miliarde de afișări.
Decăderea hi5 se vede și în numărul de vizite și în numărul de vizitatori unici. Astfel, față de luna iunie a lui 2010, când rețeaua făcea 4,7 milioane de unici pe lună, luna martie a acestui an a fost prima în care rețeaua nu a fost "călcată" decât de aproape 3,5 milioane de vizitatori, ceea ce înseamnă o scădere de aproximativ 1,2 milioane de unici.
În același timp, Facebook prinde din ce în ce mai mult teren, semn că, încet-încet, utilizatorii de hi5 se mută pe Facebook. Rețeaua creată de Zuckerberg a atins, în România, peste 3 milioane de utilizatori, conform statisticilor făcute de FaceBrands.
DEZBATERE:
Ce credeți că se va întâmpla când va apune si era Facebook?